Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТюріна, Д.М.-
dc.date.accessioned2022-12-21T12:30:13Z-
dc.date.available2022-12-21T12:30:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16899-
dc.descriptionThe article discusses the main organizational models of state regulation of the tourism industry abroad, namely in those countries that occupy the first four places in terms of international tourist arrivals (France, Spain, Italy, USA). The role of both the state in the activities of the tourism industry and the private business sector, which occupies a subordinate position against the state, is characterized. It is noted that the tourism area is effectively developing in those countries whose government authorities consider it as a branch of the economy. The study of the experience of different countries shows that the development of tourism depends on how the industry is perceived at the state level. Any state, in order to receive budget revenues from the tourism industry, must first invest in the development of infrastructure, the preparation of tourism devel opment programs in different territories, the training of personnel to work in the tourism sector, and also organize the national tourism product in different markets. The state power independently determines the priority directions for the development of tourism activities in order to include the country in the sphere of interests of international tourism. It should be noted that world practice shows that there is no ideal model that allows the state to create an optimal structure for managing the tourism sector.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні організаційні моделі державного регулювання туристичної галузі за кордоном, а саме в тих країнах, що посідають перші чотири місця за міжнародними туристськими прибуттями (Франція, Іспанія, Італія, США). Подано характеристику ролі держави в діяльності індустрії туризму та приватно-підприємницької сфери, яка посідає підлегле положення щодо держави. Наголошено, що туристична сфера ефективно розвивається в тих країнах, державне керівництво яких розглядає її як галузь економіки. Вивчення досвіду різних країн показує, що розвиток туризму достатнім чином залежить від того, як на державному рівні сприймається ця галузь. Будь-яка держава для того, щоб отримувати від туристичної індустрії доходи до бюджету, повинна спочатку вкладати кошти в розвиток інфраструктури, підготовку програм розвитку туризму на різних територіях, навчання кадрів для роботи у сфері туризму, а також займатися організацією національного турпродукту на різних ринках. Зазначено, що державна влада самостійно визначає пріоритетні напрями розвитку туристичної діяльності з метою внесення країни до сфери інтересів міжнародного туризму. Слід зауважити, що світова практика свідчить, що ідеальної моделі, яка б дала можливість державі створити оптимальну структуру управління туристичною сферою, не існує.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseries2(17)2022;-
dc.subjectсфера туризмуuk_UA
dc.subjectмоделі державного управлінняuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.titleМОДЕЛІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІuk_UA
dc.title.alternativeMODELS OF STATE MANAGEMENT IN THE TOURISM INDUSTRYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(17) 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tiurina.pdf525,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.