Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХмиров, Ігор Михайлович-
dc.contributor.authorHren, Larysa , Karlyuk Sergei-
dc.date.accessioned2023-01-25T10:38:43Z-
dc.date.available2023-01-25T10:38:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВісник Національного технічного університету «ХПІ».uk_UA
dc.identifier.issn2227-6890-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17000-
dc.descriptionСтаття присвячена розкриттю дієвості нормативно-правових документів щодо надання допомоги внутрішньо переміщеним особам на прикладі роботи Департаменту соціального захисту населення Полтавської області. Розглянуто нормативно-правову базу України щодо забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб; підкреслено, що внутрішньо переміщена особа зобов’язана виконувати обов’язки, визначені Конституцією та законами України; наведено статистичні дані щодо кількості внутрішньо переміщених осіб у Полтавській області та кількості працівників соціального захисту, робота яких пов’язана із наданням якісних соціальних послуг вразливим категоріям громадян, в тому числі й внутрішньо переміщеним особам (19 територіальних центрів соціального обслуговування та 36 центрів надання соціальних послуг забезпечують обслуговування 4,5 тис. внутрішньо переміщених осіб); доведено, що характерною рисою для сфери соціального захисту Полтавської області є системний підхід, за допомогою якого успішно реалізується Комплексна програма соціального захисту населення Полтавської області. Підкреслено якісне виконання законів і постанов Кабінету міністрів України щодо надання допомоги внутрішньо переміщеним особам у роботі Департаменту соціального захисту населення Полтавської області.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю дієвості нормативно-правових документів щодо надання допомоги внутрішньо переміщеним особам на прикладі роботи Департаменту соціального захисту населення Полтавської області. Розглянуто нормативно-правову базу України щодо забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб; підкреслено, що внутрішньо переміщена особа зобов’язана виконувати обов’язки, визначені Конституцією та законами України; наведено статистичні дані щодо кількості внутрішньо переміщених осіб у Полтавській області та кількості працівників соціального захисту, робота яких пов’язана із наданням якісних соціальних послуг вразливим категоріям громадян, в тому числі й внутрішньо переміщеним особам (19 територіальних центрів соціального обслуговування та 36 центрів надання соціальних послуг забезпечують обслуговування 4,5 тис. внутрішньо переміщених осіб); доведено, що характерною рисою для сфери соціального захисту Полтавської області є системний підхід, за допомогою якого успішно реалізується Комплексна програма соціального захисту населення Полтавської області. Підкреслено якісне виконання законів і постанов Кабінету міністрів України щодо надання допомоги внутрішньо переміщеним особам у роботі Департаменту соціального захисту населення Полтавської області.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Національного технічного університету «ХПІ»uk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 2 (2022);№ 2 (2022)-
dc.subjectвнутрішньо переміщена особа, нормативно-правова база, Конституція України, соціальні послуги, соціальний захист.uk_UA
dc.subjectвнутрішньо переміщена особа, нормативно-правова база, Конституція України, соціальні послуги, соціальний захист.uk_UA
dc.titleВИМУШЕНА МІГРАЦІЯ ВНУТРІШНЬО-ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ: НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.title.alternativeFORCED MIGRATION BY INTERNALLY DISPLACED PERSONS UNDER MARTIAL LAW: THE LEGAL ASPECTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Посібники, підручники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хмиров І.М._2022.pdf478,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.