Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХмиров, Ігор Михайлович-
dc.contributor.authorО. Г. Романовський, Л. М. Грень, О. В. Грибко, Н. С. Грабар, А. І. Черкашин-
dc.date.accessioned2023-01-25T11:05:37Z-
dc.date.available2023-01-25T11:05:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНаціональний технічний університет «ХПІ»uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8059-70-5-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17002-
dc.descriptionВ умовах запровадження новітньої моделі децентралізації влади зростає потреба утвердження нових підходів до формування високопрофесійних управлінських кадрів, здатних просувати ефективну політику розвитку місцевого самоврядування. Одним із засобів, що забезпечує потреби суспільства та ринкової економіки у висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівцях, виступає післядипломна освіта. Підготовка управлінських кадрів у системі післядипломної освіти є першочерговою умовою кваліфікаційного виконання їх функцій у процесі управління. Об’єктивно необхідним стає формування та розвиток громадянських компетентностей як динамічної системи знань, розуміння, суджень, умінь, навичок, здатностей та особистісних якостей, що у своїй сукупності надають можливість ефективно діяти в умовах громадянського суспільства, реалізовувати демократичні права і свободи та сприяти вільному, гармонійному розвитку особистості.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах запровадження новітньої моделі децентралізації влади зростає потреба утвердження нових підходів до формування високопрофесійних управлінських кадрів, здатних просувати ефективну політику розвитку місцевого самоврядування. Одним із засобів, що забезпечує потреби суспільства та ринкової економіки у висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівцях, виступає післядипломна освіта. Підготовка управлінських кадрів у системі післядипломної освіти є першочерговою умовою кваліфікаційного виконання їх функцій у процесі управління. Об’єктивно необхідним стає формування та розвиток громадянських компетентностей як динамічної системи знань, розуміння, суджень, умінь, навичок, здатностей та особистісних якостей, що у своїй сукупності надають можливість ефективно діяти в умовах громадянського суспільства, реалізовувати демократичні права і свободи та сприяти вільному, гармонійному розвитку особистості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний технічний університет «ХПІ»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМонографія;-
dc.subjectПІДГОТОВКА УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.subjectПІДГОТОВКА УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.titleУПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Посібники, підручники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хмиров І.М._Монографія_2022.pdf4,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.