Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17069
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цимбал, Богдан Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T19:45:38Z | - |
dc.date.available | 2023-02-28T19:45:38Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | 2306-6814 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17069 | - |
dc.description | Цимбал Б.М. (2023). Правовий механізм публічного управління безпекою особистості в контексті забезпечення сталого розвитку України. Журнал «Інвестиції: практика та досвід», 2, 87-92 https://doi.org/10.32702/2306-6814.2023.2.87 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стратегія Національної безпеки Української держави визначається через реалізацію право-вого механізму публічного управління безпекою особистості в контексті сталого розвитку Ук-раїни.Підкреслено що в Стратегії сталого розвитку "Україна — 2020", Цілях сталого розвитку Ук-раїни на період до 2030 року, а також Стратегії національної безпеки України до 2030 рокуобгрунтовується нова парадигма розвитку Української держави й окреслюються оновлені соц-іальні та економічні пріоритети.Зазначено, що в основу державної політики сталого розвитку має бути покладено таку сис-тему соціальних цінностей, яка відрізнятиметься від тієї, що існувала в попередньому та су-часному періодах трансформації українського суспільства.Доведено, що принципово новим має бути визнання пріоритетності та взаємозумовленостіжиттєво-визначальних інтересів більшості населення. Держава повинна взяти на себе функціюзабезпечення в суспільстві принципів соціальної справедливості та високої якості життя на ос-нові узгодження й підтримання балансу інтересів усіх громадян. Це уможливить перетворитисуспільство на стійку, збалансовану та водночас дієву систему, яка позитивно розвивається.Зазначено, що в безпеці особистості ключова роль належить саме державі, яка виступаєосновним соціальним інститутом, покликаним забезпечувати сталий розвиток країни у право-вому руслі. Аналіз нормативно-правових актів України дозволяє стверджувати, що їхнім ос-новним недоліком є те, що, незважаючи на посилення уваги до соціального розвитку та безпе-ки (безпеки людини як на складової безпеки держави), законодавчі акти наразі не визначаютьпроблеми населення України та шляхи їхнього вирішення.Наголошено, що розширення соціальної бази реформ в Україні нерозривно пов'язано з пол-іпшенням якості життя, підвищенням матеріального добробуту, зміцненням стабільності всуспільстві, посиленням економічної та особистої безпеки населення. Це зумовлює не-обхідність відродження місцевого самоврядування, заснованого на громадській ініціативі, щоактивізує інститути сім'ї й безпеки особистості та сприяє сталому соціальному розвитку країни. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво ТОВ "ДКС-центр" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;2 | - |
dc.subject | безпека особистості, сталий розвиток держави, правове забезпечення безпеки особистості, соціальні цінності. | uk_UA |
dc.title | ПРАВОВИЙ МЕХАНІЗМ ПУБЛІЧНОГОУПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ ОСОБИСТОСТІВ КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГОРОЗВИТКУ УКРАЇНИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Inv+2-2023_St13 (1).pdf | 852,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.