Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДурєєв, Вячеслав Олександрович-
dc.contributor.authorБарановський, Юрій Михайлович-
dc.date.accessioned2023-05-16T06:45:17Z-
dc.date.available2023-05-16T06:45:17Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationНаціональний університет цивільного захисту України. Міжнародна науково-практична конференція молодих учених «Проблеми та перспективи забезпечення цивільного захисту» 20-21 квітня 2023 рuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17622-
dc.descriptionДля дослідження межі автоколивань на вхід автоматичної системи подава-вся імпульсний сигнал (вагова характеристика) перенастроювання величиною 0,01 і тривалістю 1с. Автоколивання вважалися відсутніми, якщо коливання зга-сали протягом 60с. В результаті досліджень вагових визначається межа автоколивань для реа-льного об'єкта з різними динамічними параметрами регулятораuk_UA
dc.description.abstractСтатичні характеристики регуляторів систем протипожежного захисту міс-тять нелінійні особливості, які можна охарактеризувати як зону нечутливості (гіс-терезис), розриви першого роду (ступінчата зміна регулюючого чинника) і злами (ступінчата зміна кута нахилу характеристики). Нелінійність характеристик регу-лятора може призводити до розвитку автоколивань і навіть до нестійкої роботи системи автоматичного регулювання (САР) [1].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.titleВизначення межі автоколивань автоматичної системи протипожежно-го захистуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра автоматичних систем безпеки і інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113 тезисы 2023 Харьков Дуреев Барановский.doc54 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.