Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhoroshev, Oleksandr-
dc.contributor.authorKovalska, Kateryna-
dc.contributor.authorIvanenko, Liudmyla-
dc.contributor.authorFabian, Myroslava-
dc.contributor.authorMokliuk, Mykola-
dc.date.accessioned2023-06-09T22:09:58Z-
dc.date.available2023-06-09T22:09:58Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17845-
dc.description.abstractThe article reveals the trends in the development of modern education, to substantiate the social and scientific-theoretical prerequisites for distance learning, on this basis, a systematic didactic design of distance learning was carried out. It has been determined that the implementation of a system-information approach to learning will ensure the construction of a holistic, multi-level model of distance education; identification of reserves for improving the quality of education will be based on its content and procedural components; the use of the latest teaching methods and technologies will be subordinated to the task of forming the intellectual and personal spheres of the student.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherEduwebuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjecteducation systemuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.titleDevelopment factors and directions for improving distance learning in the higher education system of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WoS 2023.pdf199,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.