Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2023-06-26T06:32:08Z-
dc.date.available2023-06-26T06:32:08Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationСтратегія якості в промисловості і освіті: матеріали XVII Міжнародної конференції. 5-8 червня 2023 р., Варна, Болгарія. – С. 167-171.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18002-
dc.description.abstractОдним із окремих питань, що на сьогодні недостатньо вирішене, є створення системи управління якістю у закладі вищої освіти, тому що відповідно до умов створення єдиного європейського освітнього простору саме заклад вищої освіти відповідає за якість освітніх послуг. Головним чином, особливу актуальність становить проблема оцінки якості навчального процесу за допомогою моніторингу ефективності освітньої діяльності закладу вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВарна, Болгаріяuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectякість освітніх послугuk_UA
dc.subjectвищої освітиuk_UA
dc.subjectмоніторинг ефективності освітньої діяльностіuk_UA
dc.titleПідходи до якості надання освітніх послугuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
--varna-2023-full-site.pdf16,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.