Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуравйова, А.А.-
dc.contributor.authorКоханенко, Володимир Богданович-
dc.date.accessioned2023-06-27T08:21:59Z-
dc.date.available2023-06-27T08:21:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих учених" Проблеми та перспективи забезпечення цивільного захисту"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18011-
dc.description.abstractОскільки внутрішні процеси, що відбуваються в шині, відбиваються і на її поверхні, то за температурними змінами на поверхні шини можна будувати висновки про наявність в ній прихованих дефектів, а значить і про її технічний стан. Інфрачервоний метод дозволяє визначати експлуатаційні дефекти такі як, розшарування боковини шини та зони плеча, відшарування каркаса та протектора, а також виробничі – такі як, порушення суцільності гумових деталей шини, утворення повітряних бульбашок усередині гумового масиву шини внаслідок поганого притискання роликами на складальному барабані каркаса протектора. Як тільки утворилося розшарування, відразу ж між шарами, що відшаровуються, виробляється тепло, яке сприяє поширенню відшаровування або в боковині, або в підпротекторному шарі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.subjectінфрачервоний метод, поверхневі температурні поля, технічний стан шин, приховані дефектиuk_UA
dc.titleМетод визначення стану шин інженерних машинuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
муравйова.pdf249,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.