Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18112
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільїна, Юлія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Білоцерківська, Юлія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Блага, Ольга Борисівна | - |
dc.contributor.author | Остащук, Віра Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-31T16:19:05Z | - |
dc.date.available | 2023-07-31T16:19:05Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | ZESZYTY NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY TECHNICZNEJ W KATOWICACH | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2082-7016 | - |
dc.identifier.other | eISSN 2450-5552 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18112 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено аналіз вивчення проблеми використання цифрових інструментів у викладанні гуманітарних наук в університетській освіті, наведено аргументи, які підтверджують значимість цієї теми. У зв’язку з швидким розвитком цифрових технологій та зростаючою важливістю цифрової грамотності, досліджується потенціал, який ці інструменти можуть надати для поліпшення навчального процесу в гуманітарних науках. Розкрито переваги та виклики, пов’язані із впровадженням цифрових технологій в університетську освіту під час викладання наук гуманітарного профілю. Особлива увага приділена аналізу можливостей впровадження цифрових інструментів у процес едукації, розкриттю їх особливостей і потенціалу для збагачення навчального процесу, покращення якості викладання гуманітарних наук. Подальший аналіз та розгляд цієї теми мають на меті сприяти пошуку оптимальних рішень і покращенню результатів викладання гуманітарних наук у цифрову епоху, вивченню перспектив на майбутнє для цифровізації гуманітарної освіти Висновки статті наголошують на необхідності збалансованого підходу до використання цифрових технологій, педагогічної доцільності їх застосування, зосередження на збереженні взаємодії та спілкування, а також залучення студентів до активного навчання та співпраці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Технологічного університету в Катовіце | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | nr 16; | - |
dc.subject | цифрові інструменти | uk_UA |
dc.subject | гуманітарні науки | uk_UA |
dc.subject | викладання | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | цифрова грамотність | uk_UA |
dc.title | Цифрові інструменти у викладанні гуманітарних наук: постановка проблеми і потенціал розвитку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Катовице _Польша_2023_статья.pdf | 257,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.