Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябініна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-09-26T17:13:14Z-
dc.date.available2023-09-26T17:13:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationLaplage em Revista (International), vol.7, n. 3B, Sept. - Dec.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18354-
dc.description.abstractThe objective of the research was to discuss distance education as a current and necessary object for contemporary education. The following research methods were used in the article: literature study, analysis, synthesis, methods of theoretical generalization. According to the solution research hypothesis, the following main tasks were: to define the concept of "distance learning"; to reveal the advantages and disadvantages of distance learning in education. It is concluded that: although there are disagreements about distance education as a tool in presential school; its use is a path of no return. Teachers and technicians must be equipped to update and use them in a common way in their daily lives.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectInnovative teachinguk_UA
dc.subjectteaching technologyuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.titleDISTANCE LEARNING AS AN EDUCATIONAL TECHNOLOGY: DEVELOPMENT PROSPECTS AND CHALLENGES OF TODAYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Distance_learning_as_an_educational_technology_dev.pdf190,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.