Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18500
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колоколов, Віталій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Жогло, Володимир Миколайович | - |
dc.contributor.author | Хмелюк, Олександр Володимирович | - |
dc.contributor.author | Коваль, С.С. | - |
dc.contributor.author | Лебедєв, С.І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-06T10:33:08Z | - |
dc.date.available | 2023-11-06T10:33:08Z | - |
dc.date.issued | 2023-11-03 | - |
dc.identifier.citation | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) | uk_UA |
dc.identifier.issn | DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.9(169).12 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18500 | - |
dc.description | Розглянуто різні аспекти соціокультурних компетенцій, такі як міжкультурна комунікація, розуміння культурних різниць, лідерство та робота в групі. Визначено структуру соціокультурної компетентності майбутніх фахівців галузі фізичної культури та спорту, включаючи різні рівні та компоненти, такі як когнітивно-інформаційний, змістовно-аксіологічний, комунікативно-діяльнісний, які сприяють розвитку цієї компетентності у здобувачів освіти. Висновки. Проведене дослідження встановило важливість формування соціокультурної компетентності у майбутніх спеціалістів фізичної культури і спорту під час навчання в закладах освіти. Обґрунтовано, що розвиток фізичної культури особистості повинен відбуватися в контексті студентоцентричного підходу. | uk_UA |
dc.description.abstract | Значення соціальної та культурної складової у підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту. Стаття досліджує важливість та структуру соціальної та культурної складової у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Мета – визначити особливості підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту з урахуванням формування соціокультурної компетентності. Методи: теоретичні методи педагогічного дослідження. Результати та їх обговорення. Представлений аналіз впливу соціокультурних факторів на професійний розвиток фахівців у галузі фізичної активності і спорту та встановлено, що вони є невід’ємною частиною їхньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | В и п у с к 9 (169) 23; | - |
dc.subject | компетентність, компетенція, культурологічний підхід, освітнє середовище, соціокультурна компетентність, фізична культура, спорт. | uk_UA |
dc.title | ЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА КУЛЬТУРНОЇ СКЛАДОВОЇ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ | uk_UA |
dc.type | Presentation | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА КУЛЬТУРНОЇ СКЛАДОВОЇ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ.pdf | 268,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.