Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВекшин, Віталій Олександрович-
dc.contributor.authorЛобойко, Олексій Якович-
dc.contributor.authorКобзєв, Олександр Вікторович-
dc.date.accessioned2023-11-20T10:53:46Z-
dc.date.available2023-11-20T10:53:46Z-
dc.date.issued2016-11-06-
dc.identifier.citationThe problems of air pollution and purification: control, monitoring, catalytic, photocatalytic and sorption methods of treatment : proc. of the Ukrainian‐Polish conf., November 6-8, 2016, Kyiv = Проблеми забруднення та очистки повітря: контроль, моніторинг, каталітичні, фотокаталітичні та сорбційні методи очистки : матеріали конф., 6-8 листопада 2016 р., Київ.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18706-
dc.descriptionГідравлічний опір розробленого блоку каталізатора в 12 разів нижчий, ніж у промислового гранульованого контакту АВК-10, що дає можливість понизити витрати на створення надмірного тиску для продування газу крізь шар каталізатора.uk_UA
dc.description.abstractНа кафедрі технології неорганічних речовин, каталізу і екології НТУ «ХПІ» був розроблений каталізатор очищення викидних газів від оксидів нітрогену, який має титановий носій, покритий оксидним шаром TiО2 з подальшим просоченням розчином H2PtCl6 та модифікуваний одноосновними органічними кислотами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпро: Середняк Т.К.uk_UA
dc.subjectкаталізаторuk_UA
dc.subjectсистемиuk_UA
dc.subjectстільниковийuk_UA
dc.subjectспектроскопіяuk_UA
dc.titleСтільниковий каталізатор очищення викидних газів від оксидів нітрогену у виробництві нітратної кислотиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної механіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vekshyn_Stilnykovyi_katalizator_2016.pdfГідравлічний опір розробленого блоку каталізатора в 12 разів нижчий, ніж у промислового гранульованого контакту АВК-10, що дає можливість понизити витрати на створення надмірного тиску для продування газу крізь шар каталізатора.441 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.