Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлефір, Валерій Олександрович-
dc.contributor.authorБоснюк, Валерій Федорович-
dc.date.accessioned2023-12-06T07:59:42Z-
dc.date.available2023-12-06T07:59:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПсихологія студента : колективна монографіяuk_UA
dc.identifier.isbn978-966-285-772-6-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18819-
dc.description.abstractМетою даної роботи було вивчення впливу взаємодії вимог освітнього середовища (навчального навантаження, зрозумілості вимог та адекватності завдань) та особистих ресурсів (самоефективності, сам оконтролю, оптимізму та життєстійкості) на академічне вигоряння студентів університету. На основі результатів крос-секційного дослідження було проведено моделювання структурними рівняннями із взаємодією латентних змінних. Результати дослідження показали, що сприймані вимоги освітнього середовища, які в дослідженні розглядалися як антецеденти стресу, були позитивно та статистично значуще пов’язаними з академічним вигорянням. Особисті ресурси мають системну організацію і на рівні емпіричних показників утворюють фактор другого порядку – інтегральний особистий ресурс. Було встановлено, що розмір ефекту взаємодії вимог освітнього середовища та інтегрального особистісного ресурсу на академічне вигоряння є статистично значущим. Він проявляється у тому, що студенти із більш високим інтегральним особистісним ресурсом менш схильні до академічного вигоряння. Тобто інтегральний особистий ресурс – це буфер, що пом’якшує вплив факторів освітнього середовища на академічне вигоряння.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУ імені В. Н. Каразінаuk_UA
dc.subjectвимоги освітнього середовищаuk_UA
dc.subjectособисті ресурсиuk_UA
dc.subjectакадемічне вигорянняuk_UA
dc.titleВзаємодія вимог освітнього середовища та особистісних ресурсів в прогнозуванні академічного вигорянняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологія студента-8-31.pdfОлефір В.О., Боснюк В.Ф. Взаємодія вимог освітнього середовища та особистісних ресурсів в прогнозуванні академічного вигоряння // Психологія студента : колективна монографія / В. О. Олефір, І. В. Кряж, Н. П. Крейдун та ін. ; за заг. ред. В. О. Олефіра, І. В. Кряж. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2023. – С 8-31.506,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.