Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРубан, Артем Вікторович-
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-09T05:54:16Z-
dc.date.available2023-12-09T05:54:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНУЦЗУuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18873-
dc.descriptionНаціональна безпека, з одного боку, виступає основою функціонування органів влади, а з іншого боку, вона існує там і тоді, де і коли державна влада в ній зацікавлена. У зв'язку з цим, при всій корисності і продуктивності традиційних для адміністративного права досліджень приватних питань національної безпеки, нині гостро відчувається необхідність системних за своїм характером і комплексних за змістом міждисциплінарних досліджень широкого ряду проблем, що відносяться до адміністративно-правового осмислення проблем формування, підтримки та зміцнення національної безпекиuk_UA
dc.description.abstractНаціональна безпека як стан правової упорядкованості життя суспільства і держави є ключовим фактором самозбереження українського суспільства. Забезпечення національної безпеки України в умовах військової агресії Російської Федерації проти України набуває особливого значення. Нинішній конфлікт, який має місце з 2014 року на території України, особливо після повномасштабного вторгнення Російської Федерації 24 лютого 2022 року, можна вважати одним з найбільш кровопролитних озброєних конфліктів в Європі за останні десятиліття. За числом залучених в нього учасників, а також за рівнем міжнародних зусиль, докладених для його врегулювання, цей конфлікт вже далеко вийшов за рамки регіонального. Загроза застосування Російською Федерацією військової сили вже зачіпає права мільйонів людей в Україні та за її межами, провокує масове переміщення біженців, має руйнівні наслідки для цивільної інфраструктури. Більш того, одним з наслідків конфлікту є використання країною-агресором енергетичної політики в якості зброї. Усе вищезазначене підкреслює крайню необхідність удосконалення державного управління у сфері забезпечення національної безпеки України і, зокрема, її військової безпеки, яка є невід’ємною частиною національної безпеки, в нинішніх умовах, через, зокрема, застосування й аналіз ефективності використання тих можливостей, які сьогодні мають в розпорядженні міжнародні інституції і учасники військового конфлікту на території України для його швидкого вирішення. Завдяки цьому можуть бути забезпечені захист державного суверенітету і політичної незалежності України, а також збереження територіальної цілісності і недоторканості кордонів. Україна може і повинна стати впливовою державою, здатною виконувати значну роль в забезпеченні політичної, економічної і військової стабільності в Європі і у всьому світі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.subjectнаціональна безпекаuk_UA
dc.subjectзбройний конфліктuk_UA
dc.subjectнаціональні інтересиuk_UA
dc.subjectвнутрішні і зовнішні загрозиuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра наглядово-профілактичної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретико_прикл засади Монограф (Рубан_Шведун) (1).pdf2,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.