Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18873
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рубан, Артем Вікторович | - |
dc.contributor.author | Шведун, Вікторія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-09T05:54:16Z | - |
dc.date.available | 2023-12-09T05:54:16Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | НУЦЗУ | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18873 | - |
dc.description | Національна безпека, з одного боку, виступає основою функціонування органів влади, а з іншого боку, вона існує там і тоді, де і коли державна влада в ній зацікавлена. У зв'язку з цим, при всій корисності і продуктивності традиційних для адміністративного права досліджень приватних питань національної безпеки, нині гостро відчувається необхідність системних за своїм характером і комплексних за змістом міждисциплінарних досліджень широкого ряду проблем, що відносяться до адміністративно-правового осмислення проблем формування, підтримки та зміцнення національної безпеки | uk_UA |
dc.description.abstract | Національна безпека як стан правової упорядкованості життя суспільства і держави є ключовим фактором самозбереження українського суспільства. Забезпечення національної безпеки України в умовах військової агресії Російської Федерації проти України набуває особливого значення. Нинішній конфлікт, який має місце з 2014 року на території України, особливо після повномасштабного вторгнення Російської Федерації 24 лютого 2022 року, можна вважати одним з найбільш кровопролитних озброєних конфліктів в Європі за останні десятиліття. За числом залучених в нього учасників, а також за рівнем міжнародних зусиль, докладених для його врегулювання, цей конфлікт вже далеко вийшов за рамки регіонального. Загроза застосування Російською Федерацією військової сили вже зачіпає права мільйонів людей в Україні та за її межами, провокує масове переміщення біженців, має руйнівні наслідки для цивільної інфраструктури. Більш того, одним з наслідків конфлікту є використання країною-агресором енергетичної політики в якості зброї. Усе вищезазначене підкреслює крайню необхідність удосконалення державного управління у сфері забезпечення національної безпеки України і, зокрема, її військової безпеки, яка є невід’ємною частиною національної безпеки, в нинішніх умовах, через, зокрема, застосування й аналіз ефективності використання тих можливостей, які сьогодні мають в розпорядженні міжнародні інституції і учасники військового конфлікту на території України для його швидкого вирішення. Завдяки цьому можуть бути забезпечені захист державного суверенітету і політичної незалежності України, а також збереження територіальної цілісності і недоторканості кордонів. Україна може і повинна стати впливовою державою, здатною виконувати значну роль в забезпеченні політичної, економічної і військової стабільності в Європі і у всьому світі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харків | uk_UA |
dc.subject | національна безпека | uk_UA |
dc.subject | збройний конфлікт | uk_UA |
dc.subject | національні інтереси | uk_UA |
dc.subject | внутрішні і зовнішні загрози | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра наглядово-профілактичної діяльності |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико_прикл засади Монограф (Рубан_Шведун) (1).pdf | 2,18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.