Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorКучерено, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorСапєльнікова, Тетяна Станіславівна-
dc.date.accessioned2023-12-12T19:32:41Z-
dc.date.available2023-12-12T19:32:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГромадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2786-4952-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19022-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості розвитку креативного мислення студентів психологів. Актуальність дослідження визначається тим, що у наш час проблема формування креативного мислення студентів в процесі навчання в вузі набула прикладного значення. Особливості розвитку та формування креативності в студентському віці виходить на один з перших щаблів в процесі загального розвитку інтелекту та особистісного зростання молоді, формування особистості, розвитку професійних компетенцій, підвищення самооцінка студентів. Креативність особливо потрібна в сучасних умовах, коли в усіх сферах життя відбуваються швидкі та глобальні зміни. В сучасному суспільстві високо цінується людина, яка має здатність справлятися з новизною та імпровізувати – творча особистість. Саме процес мислення і творчий потенціал людей багато в чому визначають розвиток науки і виробництва, місце держави в міжнародному співтоваристві. Проаналізовано особливості типу мислення студентів психологів, рівень креативності та превалюючий стиль навчання та мислення. Визначено, що більшість опитаних студентів мають середній рівень креативності, а превалює образний та знаковий тип мислення. Надані результати емпіричного дослідження взаємозв’язку деяких індивідуально-особистісних якостей та типів мислення студентів психологів. Під час дослідження було використано наступний психодіагностичний інструментарій: методика «Визначення типу мислення і рівня креативності Дж. Брунера», методика «Ваш стиль навчання і мислення Торренса, SOLAT», методика «Реєстр стилю інформації засвоєння А.Р. Грегос» методика «Діагностика особистої креативності Є.Є. Тунік». Визначено взаємозв'язки між стильом інформаційного засвоєння та рівнем креативності, між типом мислення (за методикою SOLAT) та рівнем креативності, між типом мислення (за методикою Дж. Брунера) та рівнем креативності та факторами креативності (за методикою Є.Є. Тунік). В результаті проведення теоретичного аналізу психологічної літератури визначено, що креативність, яка є здатністю до творчості, сприйнятливістю до нових ідей розуміється як потенціал, внутрішній ресурс особистості, який виявляється в комплексі та взаємодії психічних процесів та особливостях мотиваційної, емоційно-вольової сфери. Виявлено взаємозв’язок між особливістю процесів мислення студентів та рівенем іх креативності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГромадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»uk_UA
dc.subjectтипи мислення, креативність, стиль навчання, студенти психологи.uk_UA
dc.titleПсихологічні особливості креативності студентів психологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Кучеренко.pdf344,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.