Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВ.П. Садковий, І.М. Хмиров-
dc.date.accessioned2023-12-14T14:49:32Z-
dc.date.available2023-12-14T14:49:32Z-
dc.date.issued2023-08-
dc.identifier.citationНауковий інформаційний журнал «Новий Колегіум»uk_UA
dc.identifier.issn1562-529Х-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19152-
dc.descriptionОбставини, що склалися останніми роками у нашій державі, а саме: пандемія коронавірусу (COVID-19) та вторгнення російської федерації на початку 2022 р. на територію України, змусили супільство і заклади вищої освіти, зокрема заклади вищої освіти зі специфічними умовами навчання, такі як Національний університет цивільного захисту України (НУЦЗУ), переглянути свої фундаментальні підходи до навчання курсантів та студентів. Проте зміни, що відбулися, змушують замислитись над тим, що перспективні аспекти навчання у ЗВО Державної служби України з надзвичайних ситуацій та трансформацію методів надання якісної освіти не можна розглядати окремо від найважливішого завдання надання якісної освіти кожній особі. Це стосується молоді, яка у нових умовах страждає від відсутності ресурсів або сприятливого середовища для доступу до навчання [5, с. 76]. Саме тому актуальним і необхідним завданням є формування інноваційних систем розвитку державного управління дистанційним навчанням у ЗВО Державної служби України з надзвичайних ситуацій та визначення особистісно-орієнтованих технологій інформаційного механізму державного управління розвитком дистанційного навчання.uk_UA
dc.description.abstractДержавне управління розвитком дистанційної освітньої технології – це впорядкована система дій, заснована на сукупності методів, форм і засобів взаємодії з людиною, в процесі якої вона самостійно контролює освоєння освітнього масиву знань з метою отримання стійких знань, умінь і навичок професійної діяльності. Ситема будується на фундаменті певного і достатнього змісту і повинна відповідати вимогам його представлення. Особливості дистанційної освіти вимагають розробки не лише поняття дистанційної освітньої технології, але і основних принципів дистанційної технології навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕ, ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, ННІ "Інститут державного управління" ХНУ ім. В.Н. Каразінаuk_UA
dc.relation.ispartofseries№3. С. 49–54.;-
dc.subjectмеханізми державного управління, дистанційне навчання, підготовка майбутніх рятувальниківuk_UA
dc.titleОсновні механізми державного управління щодо актуальності розвитку дистанційного навчання у сфері підготовки майбутніх рятувальників України під час воєнного стануuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PDF_doi 10.30837nc.2023.3.49.pdf5,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.