Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКононович, Вячеслав Генріхович-
dc.contributor.authorБородич, Павло Юрійович-
dc.contributor.authorГрицай, В.В.-
dc.date.accessioned2023-12-14T18:19:21Z-
dc.date.available2023-12-14T18:19:21Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifier.citationВсеукраїнська конференція з проблем вищої освіти з міжнародною участю «Екологічно орієнтована вища освіта. Методологія та практика – 2023», 27 жовтня 202uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19165-
dc.description.abstractВ доповіді наведено особливості практичних методів навчання екології. Практичні методи навчання характеризуються тим, що як джерело навчальної інформації виступає практична діяльність здобувачів вищої освіти. Ці методи застосовують на парах при виконанні практичних, лабораторних або самостійних робіт. Практичні методи широко використовують також на екскурсіях, у позаурочній та позакласній роботі. Кожен вид практичного методу проходить низку етапів: постановка питання, що зумовлює мету роботи; інструктаж технічний та організаційний; виконання роботи; фіксація результатів; висновки, відповідальні поставлене питання; звіт або повідомлення про свою роботу на парі. На парах та екскурсіях часто застосовують такі практичні методи, як розпізнавання та визначення об'єктів вивчення, спостереження (тривалі та короткострокові), експеримент.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарків, ХНАДУ, 2023uk_UA
dc.subjectекологія, спостереження, здобувачі вищої освітиuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИЧНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЕКОЛОГІЇuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка матеріалів_методична_2023 (1).pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.