Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19183
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмиров І.М., Хмирова А.О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-14T21:19:00Z | - |
dc.date.available | 2023-12-14T21:19:00Z | - |
dc.date.issued | 2023-04 | - |
dc.identifier.citation | Харків: НТУ «ХПІ», 27-29 квітня 2023 р. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19183 | - |
dc.description | Виклад основного матеріалу. Механізми державного управління розвитком галузі педагогічної освіти гарантують успішність державної політики, оперуючи актуальним станом системи педагогічної освіти, прийомами конструювання та оптимізації процесів її розвитку, принципами та особливостями раціонального застосування методів та важелів формування та реалізації державної політики в галузі педагогічної освіти. Однак слід розуміти, що розвиток глобалізаційних процесів у галузі освіти й об’єктивна потреба підвищення конкурентоспроможності національної економіки й людського потенціалу вимагають модернізації державної політики в галузі педагогічної освіти в напрямі відповідності світовим та європейським стандартам. | uk_UA |
dc.description.abstract | Постановка проблеми. В умовах сьогодення вдосконалення процесу формування та реалізації державної політики в галузі педагогічної освіти є важливим елементом її реформування та зміни самої системи педагогічної освіти. Розуміння потреби її вдосконалення – основа дальшого розвитку підгалузі, у тому числі шляхом створення відповідної нормативно-правової бази. При цьому, специфіка предмета впливу на галузь педагогічної освіти зумовлена змістом освітніх відносин, соціальним значенням галузі педагогічної освіти. Ступінь і межі державного впливу на галузь педагогічної освіти може бути визначено на основі аналізу проголошених і реалізованих принципів державної політики в галузі педагогічної освіти, тобто діяльності держави щодо забезпечення функціонування та розвитку системи педагогічної освіти. Саме тому для розвитку педагогічної освіти особливо важливим виявляється розроблення адекватних механізмів формування та реалізації державної політики в галузі педагогічної освіти, що об’єднують зусилля держави та громадянського суспільства, а отже, актуалізуються проблеми постійного їх удосконалення [1]. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | МАТЕРІАЛИ І Міжнародної науково-практичної конференції АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ В СУСПІЛЬСТВІ ЗМІН; | - |
dc.subject | ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У ГАЛУЗІ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title | ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: ЇЇ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Матеріали_НПК СГТ 2023_(С.135-137).pdf | 1,8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.