Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоступна, О.В.-
dc.date.accessioned2023-12-17T16:21:16Z-
dc.date.available2023-12-17T16:21:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19377-
dc.descriptionThe article conducts a comprehensive study of regional educational systems as a subject of public administration by clarifying their role, which they play both in society as a whole and for an individual and region separately. It has been found that the role of education in ensuring regional development is multidimensional, which can be considered in accordance with the directions of interaction of the regional educational system with other subsystems of the region, among which the main ones can be identified as political, economic, socio-spiritual, scientific-innovative subsystems of territorial management. The level of development of the regional educational system reflects the dynamic aspect of the socio-economic status of a person, from the level of education of which, their life position in the system of social relations, the overall development of the region depends. It has been found that public administration of regional educational systems is carried out by public authorities in a certain territory with the involvement of representatives of business and civil society institutions regarding the organization, preservation, and development of education in the region, which is represented by a set of elements (components, levels, education standards; educational programs, qualifications; participants in the educational process; educational institutions, and other subjects of the educational process; regulatory acts, and licensing conditions; management bodies in the field of education), the functioning of which is aimed at ensuring the development of human capital in the region by providing educational services to the population, thus ensuring the stable development of the territoryuk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено комплексне дослідження регіональних освітніх систем як об’єкту публічного управління через з’ясування їх ролі, яку вони відіграють як в цілому у суспільстві, так і для окремої людини та регіону. З’ясовано, що роль освіти в забезпеченні розвитку регіону є багатовимірною, яку можна розглядати відповідно до напрямів взаємодії регіональної освітньої системи з іншими підсистемами регіону, серед яких головними можна визначити політичну, економічну, соціально-духовну, науково-інноваційну підсистеми територіального управління. Рівень розвитку регіональної освітньої системи відображає динамічний аспект соціально-економічного статусу людини, від рівня освіченості якої, її життєвої позиції в системі суспільних відносин залежить загальний розвиток регіону. З’ясовано, що публічне управління регіональними освітніми системами здійснюється органами публічної влади на певній території із залученням представників бізнесу та інститутів громадянського суспільства щодо впорядкування, збереження та розвитку освіти в регіоні, що представлена сукупністю елементів (складниками, рівнями, стандартами освіти; освітніми програмами, кваліфікаціями; учасниками освітнього процесу; закладами освіти та іншими суб’єктами освітнього процесу; нормативно-правовими актами та ліцензійними умовами; органами управління в сфері освіти), функціонування якої спрямовано на забезпечення розвитку людського капіталу в регіоні шляхом надання населенню освітніх послуг, чим і забезпечується стабільний розвиток територіїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseries2(19)2023;-
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectоргани публічної владиuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectрегіональні освітні системиuk_UA
dc.subjectпідсистеми територіального управлінняuk_UA
dc.subjectроль освітиuk_UA
dc.titleРЕГІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ СИСТЕМИ ЯК ОБ’ЄКТ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯuk_UA
dc.title.alternativeРREGIONAL EDUCATIONAL SYSTEMS AS AN OBJECT OF PUBLIC ADMINISTRATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(19)2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postupna.pdf368,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.