Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19407
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеркашин О. В.-
dc.contributor.authorЩербак С. М-
dc.contributor.authorЖилін С. В.-
dc.date.accessioned2023-12-18T10:25:55Z-
dc.date.available2023-12-18T10:25:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"uk_UA
dc.identifier.issn2414-5866-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19407-
dc.descriptionВиявлено та обґрунтовано причину відновлення актуальності проблеми формування у молодших школярів знань про пожежну безпеку наприкінці XX – початку XXI століттяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.subjectдіти, пожежна безпека, виховна робота, пожежнопрофілактична робота, формування знань у сфері пожежної безпеки.uk_UA
dc.titleУчасть держави у навчанні дітей пожежній безпеці: екскурс до історії питання.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної та рятувальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbіrnik NUCZU_2023_2_19++ (1).pdf5,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.