Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинишин, М.М.-
dc.date.accessioned2023-12-18T10:39:07Z-
dc.date.available2023-12-18T10:39:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19412-
dc.descriptionThe paper examines the constitutional and legal status of the state border of Ukraine, which was formed in difficult political and economic conditions. Because the state border of Ukraine establishing activity is an important state building area. The difficulty of fulfilling this historical task lies in the decision of Ukraine of a new type, which will harmoniously combine human rights and freedoms with the provision of state and public security. Also, the modern realities identified in this paper increase the importance of developing the theoretical and methodological foundations of ensuring national security of the entire conceptual apparatus of the theory of ensuring border security of Ukraine, laws and principles of the country's border security policy. The integrated management of border security, which ensures the coordinated activity of competent state bodies of Ukraine, is analyzed, aimed at ensuring the security of the state border and preserving its openness for travelers and legal cross-border activities. The implementation of integrated management involves the combination of somewhat contradictory tasks, ensuring a balance between effective protection of the state border and maintaining its openness for travelers and legal cross-border activitiesuk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто конституційно-правовий статус державного кордону України, який формувався в складних політичних і економічних умовах. Адже діяльність зі встановлення державного кордону України є важливою сферою державного будівництва. Складність виконання цього історичного завдання полягає в рішенні України нового типу, яке гармонійно поєднуватиме права і свободи людини із забезпеченням державної і громадською безпеки. Також в статті визначені сучасні реалії підвищують значущість розробки теоретико-методологічних основ забезпечення національної безпеки усього понятійного апарату теорії забезпечення прикордонної безпеки України, закономірностей і принципів політики забезпечення прикордонної безпеки країни. Проаналізовано інтегроване управління безпекою кордону, яке забезпечує скоординована діяльність компетентних державних органів України, спрямована на забезпечення безпеки державного кордону і збереження її відкритості для подорожуючих осіб і законної трансграничної діяльності. Реалізація інтегрованого управління передбачає поєднання певною мірою суперечливих за змістом завдань, забезпечення балансу між ефективною охороною державного кордону і збереженням його відкритості для подорожуючих осіб і законної трансграничної діяльностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseries2(19)2023;-
dc.subjectбезпека державного кордонуuk_UA
dc.subjectпублічне регулювання діяльності кордонуuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ БЕЗПЕКИ КОРДОНУ В ПЕРІОД ГЛОБАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙuk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF STATE BORDER SECURITY DURING THE PERIOD OF GLOBAL TRANSFORMATIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(19)2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Synyshyn.pdf327,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.