Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗамошникова, Ю.Р.-
dc.date.accessioned2023-12-18T12:10:18Z-
dc.date.available2023-12-18T12:10:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19427-
dc.descriptionThe paper analyzes the main directions of organizing student academic mobility in Ukrainian higher education establishments. Academic mobility is an integral form of the intellectual potential existence, which reflects the realization of the internal need for this potential in the space of social, economic, cultural, political relationships and relationships. Academic mobility is one of the most important aspects of the process of integration of establishments of higher education and science into the international educational space. One of the ways is support for the development of international cooperation in the field of education and science. The departure of students to other countries for the pur pose of obtaining an education is not a new phenomenon, which in some countries has its historical roots. At the same time, geopolitical factors that leave a certain mark on the development of academic mobility in one or another country deserve special attention. Increasing the mobility of students and teachers is an evolutionary process that requires constant attention and effort from the participants of this process. The article is aimed at conducting an analysis of the state of affairs in the organization, support of academic mobility and consideration of possible ways of implementing academic mobilityuk_UA
dc.description.abstractВ статті проаналізовано основні напрями організації студентської академічної мобільності в українських закладах вищої освіти. Академічна мобільність є невід'ємною формою існування інтелектуального потенціалу, що відбиває реалізацію внутрішньої потреби цього потенціалу в просторі соціальних, економічних, культурних, політичних взаємовідносин і взаємозв'язків. Академічна мобільність - одна з найважливіших сторін процесу інтеграції закладів вищої освіти і науки в міжнародний освітній простір. Одним із способів є підтримка з розвитку міжнародної співпраці у сфері освіти і науки. Виїзд студентів в інші країни з метою здобуття освіти - не новий феномен, який в деяких країнах має свої історичні корені. При цьому на особливу увагу заслуговують геополітичні чинники, які накладають певний відбиток на розвиток академічної мобільності в тій або іншій країні. Збільшення мобільності студентів і викладачів - процес еволюційний, що вимагає постійної уваги і зусиль з боку учасників цього процесу. Стаття націлена на проведення аналізу стану справ з організації, підтримки академічної мобільності і розгляд можливих шляхів реалізації академічної мобільностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseries2(19)2023;-
dc.subjectмеханізми розвитку студентської академічної мобільності в Україніuk_UA
dc.subjectакадемічна мобільністьuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.titleМЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ СТУДЕНТСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В УКРАЇНІuk_UA
dc.title.alternativeMECHANISMS OF STUDENT ACADEMIC MOBILITY DEVELOPMENT IN UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(19)2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zamoshnikovа.pdf331,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.