Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖебелев, І.І.-
dc.date.accessioned2023-12-18T12:12:39Z-
dc.date.available2023-12-18T12:12:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19428-
dc.descriptionIn the article, based on the analysis of an array of publications, related to various aspects of state administration in the field of transport provision and state transport policy; strategic approaches and prospects for the functioning and development of the country's transport infrastructure and transport enterprises, the theoretical foundations and categorical and conceptual aspects of the functioning of the transport industry in the system of public governance of modern states are elaborated. The logical chain of interconnections and interdependencies of the categorical and conceptual apparatus of the formulation and implementation of the state transport policy, state management and regulation of processes and relations in the transport sphere in the context of approaching the European scientific and educational space as an important component of ensuring the post-war integration of Ukraine into the European Union is defined and outlined. of the Union. It is justified that Ukraine must defeat not only the external aggressor, but also devastation, rebuild the country, and the first thing we must start with is the restoration of the transport infrastructure through the formation and implementation of a fundamentally new state policy through the implementation of key economic, financial, and administrative reforms. Effective implementation of the latter is impossible without the intervention of the state, especially in terms of bringing national transport legislation to international and European requirements and standards, creating a single informational and economic space that is compatible with the European scientific and educational space. It is concluded that for Ukraine there is a need to improve and modernize the state transport policy, which would be able to effectively respond to existing challenges and threats, was aimed at creating prerequisites for the transition of the national transport industry to a new level, taking into account existing trends and prospects for the further development of transport systems and transport markets of the European Community and the world.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу масиву публікацій, дотичних різних аспектів державного управління в галузі транспортного забезпечення та державної транспортної політики; стратегічних підходів та перспектив функціонування й розвитку транспортної інфраструктури та транспортних підприємств країни, опрацьовуються теоретичні засади та категоріально-понятійні аспекти функціонування транспортної галузі в системі публічного врядування сучасних держав. Визначається та окреслюється логічний ланцюжок взаємозв'язку та взаємозалежностей категоріально-понятійного апарату проблематики формування й реалізації державної транспортної політики, державного управління та регулювання процесів і відносин в транспортній сфері в контексті наближення до європейського науково-освітнього простору як важливої складової забезпечення повоєнної інтеграції України до Європейського Союзу. Обґрунтовується, що Україна має перемогти не тільки зовнішнього агресора, але й розруху, здійснити відбудову країни, й найперше, з чого ми мусимо розпочинати – це відновлення транспортної інфраструктури шляхом формування та реалізації принципово нової державної політики через проведення ключових економічних, фінансових та адміністративних реформ. Ефективне здійснення останніх неможливе без втручання держави, особливо в частині приведення національного транспортного законодавства до міжнародних та європейських вимог і стандартів, створення єдиного інформаційно-економічного та співзвучного з європейським науково-освітнього простору. Робиться висновок, що для України повстає необхідність удосконалення й осучаснення державної транспортної політики, яка була б здатна ефективно відповісти на існуючі виклики й загрози, була спрямованою на створення передумов для переходу національної транспортної галузі на новий рівень, з урахуванням існуючих трендів і перспектив подальшого розвитку транспортних систем і транспортних ринків Європейського співтовариства та світуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseries2(19)2023;-
dc.subjectпублічне врядуванняuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectтранспортна інфраструктураuk_UA
dc.subjectдержавна транспортна політикаuk_UA
dc.subjectдержавне регулювання транспортної галузіuk_UA
dc.titleДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ: КАТЕГОРІАЛЬНО-ПОНЯТІЙНІ АСПЕКТИuk_UA
dc.title.alternativeSTATE POLICY OF DEVELOPMENT OF THE TRANSPORT INDUSTRY: CATEGORICAL AND CONCEPTUAL ASPECTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(19)2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhebelev.pdf359,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.