Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерелигіна, Ліна Анатоліївна-
dc.contributor.authorШвалб, Антон Юрійович-
dc.contributor.authorДербеньова, Аліса-
dc.date.accessioned2023-12-18T22:21:23Z-
dc.date.available2023-12-18T22:21:23Z-
dc.date.issued2022-12-20-
dc.identifier.citationПРОБЛЕМИ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ТА КРИЗОВОЇ ПСИХОЛОГІЇuk_UA
dc.identifier.issn2786-5541-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19457-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання щодо можливостей використання методів корекційного впливу для подолання проявів дезатаптивних явищ у навчальному процесі, пов'язаних з умовами воєнного часу. Розглянуто фактори, що зумовлюють виникнення та розвиток явища психічної дезадаптації до зміни способу життя в цілому та навчального процесу зокрема. Наводиться аналіз параметрів, що вказують на наявність феномену дезатаптації у учнів старших класів шкіл та студентів закладів вищої освіти. Показано, що психологічними показниками, що відображають дезадаптивні процеси у здобувачів освіти, є життєстійкість, тривожність та емоційне вигоряння. Для побудови корекційної роботи було взято за основу саме показник життєстійкості, як такий, що представляє найбільш інструментально доступний до коригуючого впливу в силу діяльнісно-орієнтованої структури самого поняття, з одного боку, і наявності напрацьованих програм, що коригують, з іншого. Наведено основні напрями корекційної роботи, спрямованої на відновлення адаптаційних механізмів, що дозволяють компенсувати природні порушення, спричинені воєнними діями. Корекційна програма складається з трьох елементів: 1) серія тренінгів, які проводилися у дистанційному форматі та були спрямовані на корекцію факторів, які були виявлені раніше та призводили до дезадаптації; 2) серія завдань для самостійної роботи учнів і студентів з наступним рефлексивним аналізом з керівником групи; 3) аналітичні семінари з викладацьким складом, на яких було розглянуто механізми кореційного впливу, які мають бути реалізовані в ході занять шляхом інтегрування психотехнік у загальноосвітній процес. Застосування даного підходу в практиці індивідуального консультування та групової тренінгової роботи показало високу ефективність зниження суб'єктивного переживання гостроти впливу пролонгованої ситуації стресу в умовах життєвої невизначеності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseries2 (4);-
dc.subjectдезадаптаціяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectжиттєстійкістьuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.titleШляхи корекції психічної дезадаптації до навчальної діяльності у період воєнного часуuk_UA
dc.title.alternativeWAYS FOR CORRECTING MENTAL DISADAPTATION TO EDUCATIONAL ACTIVITY DURING WAR TIMEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Проблеми екстремальної та кризової психології" 2022-2(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-7.pdf386,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.