Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, Сергій Юрійович-
dc.contributor.authorКоваленко, Роман Іванович-
dc.contributor.authorКалиновський, Андрій Якович-
dc.contributor.authorКривошей, Борис Іванович-
dc.date.accessioned2023-12-20T12:49:37Z-
dc.date.available2023-12-20T12:49:37Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationКовалено Р.І. Підігрівник палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння спеціального транспортного засобу // Збірник наукових праць «Проблеми надзвичайних ситуацій». – Харків: НУЦЗ України, 2022. – Випуск № 2 (36). – С. 80-86.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0226-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19525-
dc.description.abstractЗапропоновано удосконалену конструкцію підігрівника палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння, яка забезпечує свою працездатність за умов, коли маршовий двигун спеціального транспортного засобу не запущений. Технічний результат досягається шляхом паралельного приєднання до відомої конструкції підігрівника палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння трубопроводу випуску відпрацьованих газів, що з’єднаний з автономним повітряним обігрівачем кабіни транспортного засобу. Відповідно об’єктом дослідження є конструкція спеціальних транспортних засобів, а предметом дослідження – способи удосконалення пускових властивостей дизельних двигунів внутрішнього згоряння в умовах низьких температур навколишнього середовища. Перевірка працездатності запропонованої конструкції підігрівника палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння виконувалася шляхом використання загальновідомих методів розрахунку пластинчастих теплообмінних апаратів. Для розрахунків були використані характеристики автономного повітряного обігрівача кабіни транспортного засобу моделі «Планар-8ДМ-24». Встановлено, що температура дизельного палива, яка підтримується в паливному баку поблизу паливозабірника під час роботи автономного повітряного обігрівача кабіни транспортного засобу за умови, коли пуск маршового двигуна не здійснено складає близько 0 °С. Це значення є вище граничної температури фільтрованості літнього дизельного палива, тобто дозволяє стверджувати про працездатність запропонованої конструкції підігрівника палива. Запропонована конструкція підігрівника палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння найбільш підходить для спеціальних транспортних засобів, які експлуатуються практичними підрозділами і дозволяє покращити пускові властивості маршових двигунів в умовах низьких температур навколишнього середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.subjectпідігрівник паливаuk_UA
dc.subjectгранична температура фільтрованості паливаuk_UA
dc.subjectспеціальний транспортний засібuk_UA
dc.subjectдизельне паливоuk_UA
dc.titleПідігрівник палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння спеціального транспортного засобуuk_UA
dc.title.alternativeRESEARCH OF THE PERFORMANCE CONDITIONS OF THE FUEL HEATER OF THE INTERNAL COMBUSTION DIESEL ENGINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7k_80-89.pdf450,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.