Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19877
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Помаза-Пономаренко, Аліна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-07T11:02:01Z | - |
dc.date.available | 2024-03-07T11:02:01Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Публічне управління і адміністрування в Україні | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19877 | - |
dc.description.abstract | Досліджено особливості співвіднесення понять «корупція» і «корупція земельних та інших природних ресурсів». Виявлено, вітчизняна державноуправлінська практика у сфері використання таких ресурсів відзначається недосконалістю, зокрема, упроваджується короткострокове планування в цій сфері, на жаль, напрацьовані різнохарактерні дієві корупційні схеми, що впроваджуються зацікавленим учасникам земельних правовідносин. Ці протиправні схеми становлять загрозу для збалансованої реалізації державних і суспільних інтересів у сфері економічної, соціальної й екологічної політики. Крім того, розгляд особливостей наявної державноуправлінської практики у сфері земельних відносин в Україні дав підстави стверджувати, що середньострокове та довгострокове планування векторів розвитку цієї сфери може виправити ситуацію в бік забезпечення сталого розвитку земельних відносин й унеможливлення виявів корупційних правопорушень. Вони у свою чергу спричиняють притягнення до юридичної відповідальності, наприклад, якщо діяння вчинені з корисливої чи іншої особистої зацікавленості посадовцем із використанням свого службового становища. З огляду на це найбільш ефективними заходами запобігання корупції під час взаємодії землекористувачів з органами державного управління визнано такі: 1) посилення антикорупційної системи заборон, обмежень та вимог; 2) приведення до одного знаменника правозастосовної практики законодавства України про протидію корупції у сфері обігу ринку земель; 3) вироблення заходів з протидії корупції щодо вирішення питань про вилучення у власника земельної ділянки для державних або муніципальних потреб шляхом викупу; 4) введення контрольних заходів щодо відстеження державних витрат та доходів на майно (як окремих земельних ділянок, так і цілих земельно-майнових комплексів), якщо виникає хоч найменша підозра на його придбання незаконними способами; 5) упровадження освітньо-інформаційних заходів щодо правомірної антикорупційної поведінки державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування; 6) удосконалення заходів щодо протидії корупції у бізнес-сфері землекористувачів; 7) вироблення додаткових захисних державноуправлінських заходів у сфері ринку землі з метою унеможливлення зловживань посадовцями службовим становищем на різних рівнях управління та ін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 37; | - |
dc.subject | державне регулювання | uk_UA |
dc.subject | державна політика | uk_UA |
dc.subject | антикорупційні державноуправлінські заходи | uk_UA |
dc.subject | антикорупційна політика | uk_UA |
dc.subject | корупція | uk_UA |
dc.subject | земельні відносини | uk_UA |
dc.subject | використання земельних ресурсів | uk_UA |
dc.subject | охорона природних ресурсів | uk_UA |
dc.subject | антикорупційні інституції | uk_UA |
dc.subject | конфлікт інтересів | uk_UA |
dc.title | Антикорупційні державноуправлінські заходи у сфері використання земельних та інших природних ресурсів в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науково-виробничий центр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_ПомазаПономаренко_2023_Антикорупційна політика_у земельній сфері.pdf | Стаття | 295,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.