Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Олександра-
dc.contributor.authorОніщенко, Наталія-
dc.date.accessioned2024-06-15T17:47:58Z-
dc.date.available2024-06-15T17:47:58Z-
dc.date.issued2024-06-14-
dc.identifier.citationКоляда О., Оніщенко Н. Особливості психоемоційного стану дітей в умовах війни. Проблеми екстремальної та кризової психології. Харків. НУЦЗУ, 2024. - Вип. 1(7). С. 93-104uk_UA
dc.identifier.issn2786-5541-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20258-
dc.description.abstractСтаття присвячена психологічному аналізу сприйняття війни дітьми різного віку. Під час дослідження вивчаються питання впливу війни на психічний стан постраждалої людини, аналізуються результати теоретичних та емпіричних досліджень в галузі травматизації вцілілого в умовах надзвичайної ситуації воєнного походження. В статті наводяться данні щодо особливостей психічної травматизації дітей різного віку, які переживають війну. Вказується, що вікові особливості у вивченні такого питання є вкрай актуальними та важливими. Окрема увага в процесі переживання дитиною війни, як травмівної ситуації, відводиться вивченню впливу на її психічний стан супутніх факторів. Особливо це стосується присутності поруч батьків або іншого значущого дорослого. Багато досліджень свідчить про пряму залежність рівня травматизації дитини від стану дорослої людини, яка на момент набуття травмівного досвіду була поруч з маленьким постраждалим. Метою статті є вивчення психоемоційного стану дітей різного віку, які переживали війну в різних умовах: більшість дітей не змінювали місце проживання з початку війни, друга група дітей – це ті, хто на початку війни переїздив, але на момент досліджень вже повернувся до дому. Було встановлено, що переважна більшість дітей, що брали участь у дослідженні, були вимушені змінити місце проживання, 6,4 % всіх опитаних дітей пережили окупацію; практично половина дітей пережили обстріли, бомбардування, а 3% - бачили смерть людей внаслідок обстрілів. Результати показали, що найбільш за все діти бояться гучних звуків, схожих на вибухи, а майже кожна третя дитина має проблеми зі сном. Загальний аналіз даних про психологічний стан дітей, які постраждали від війни та проживають у зонах активних бойових дій, свідчить про значний вплив травматичних подій на їх психіку та емоційний стан.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.subjectпостраждала дитинаuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectтравматична подіяuk_UA
dc.subjectтравматичний досвідuk_UA
dc.titleОсобливості психоемоційного стану дітей в умовах війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Проблеми екстремальної та кризової психології" 2024-1(7)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1(7)_93-104.pdf995,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.