Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотапчук, Євген-
dc.contributor.authorПотапчук, Наталія-
dc.date.accessioned2024-06-19T18:17:15Z-
dc.date.available2024-06-19T18:17:15Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.citationПотапчук Є., Потапчук Н. Психологічний аналіз причин та чинників виникнення чуток серед населення в умовах пандемії коронавірусу. Проблеми екстремальної та кризової психології. Харків. НУЦЗУ, 2021. - Вип. 1(1). С. 34-43uk_UA
dc.identifier.issn2786-5541-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20318-
dc.description.abstractПублікація актуалізує питання щодо причин та чинників виникнення чуток серед населення в умовах пандемії коронавірусу. Досліджено зміст поняття «чутки» як специфічної форми недостовірної інформації або частково достовірної інформації про COVID-19, що може викликати чи посилити паніку серед населення та ускладнювати процес боротьби з пандемією. У статті здійснено психологічний аналіз наукових досліджень щодо класифікації чуток. Виявлено, що за експресивним критерієм чутки є трьох видів: чутка-бажання, чутка-страховисько, агресивна чутка. За інформаційним критерієм чутки мають чотири різновиди – абсолютно недостовірні чутки; недостовірні з елементами правдоподібності; правдоподібні чутки; достовірні чутки з елементами правдоподібності. Зʼясовано характер недостовірної інформації про пандемію коронавірусу COVID-19. Визначено причини поширення чуток про коронавірус серед населення, а також чинники їх виникнення (приховування чи фальсифікація інформації про коронавірус COVID-19 та фальсифікація даних під час пандемії; поширення вебсайтами фейкової інформації, яка прямо чи опосередковано повʼязана з пандемією; тривожні повідомлення засобів масової інформації; поведінка сімейних лікарів та імітація лікування COVID-19). За допомогою авторської анкети «Детермінанти чуток в умовах пандемія коронавірусу COVID-19» зʼясовано соціально-психологічні обставини, які сприяють появі чуток внаслідок розповсюдження епідемії коронавірусу. Досліджено вплив засобів масової інформації на виникнення чуток в умовах пандемії коронавірусу. Зʼясовано, що вітчизняні медіа ресурси, за окремими винятками, активно розповсюджують інформацію про COVID-19, яка у більшості випадків сприяє запобіганню чуткам про пандемію коронавірусу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries1(1);-
dc.subjectпричиниuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.subjectчуткиuk_UA
dc.subjectнаселенняuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectкоронавірусuk_UA
dc.titleПсихологічний аналіз причин та чинників виникнення чуток серед населення в умовах пандемії коронавірусуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Проблеми екстремальної та кризової психології" 2021-1(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021_1_3.pdf838,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.