Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецова, Г.І.-
dc.date.accessioned2024-06-22T07:26:07Z-
dc.date.available2024-06-22T07:26:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20344-
dc.descriptionThe article improves the mechanisms of public administration of communication processes in educational institutions in modern conditions. In particular, the specifics of the transformation of communicative processes in modern education is determined. It is shown that education is increasingly perceived as a process of human growth into culture, personal and creative assimilation of spiritual values by it, creating a favorable environment for the development of a young person's own worldview position, its adaptation in a modern information society in order to further successful implementation. It is emphasized that, being a social institution of society, an educational institution has always felt and feels the influence of the social climate in society. Economic, legal, demographic, cultural, spiritual-moral, socio-psychological processes in their complex influence determine value orientations, motivation of behavior of children and adolescents. It is noted that the strategic task of the beginning of the ХХІ century was the modernization of education, where the problem of managing the growing up process ceases to be a local task of representatives of pedagogical professions and acquires the character of a political and national task due to the fact that the interests of society and the state in the field of education do not always coincide with the sectoral interests of the education system itself. The problems of public administration of education in modern domestic realities are identified. It is noted that a significant decrease in the cultural level of modern society, the spread of mass culture, the diversity of subcultures significantly complicates the solution of its educational tasks by the educational institution, reduces the level of demand for quality education by society as a whole. The directions of improvement of mechanisms of public management of communication processes in educational institutions are allocated. It is emphasized that modern society sets a complex of tasks for the educational institution due to the fact that only an educational institution can acquaint a child with all spheres of culture as a full-fledged social institution of modern society. However, to solve this complex of problems, a new philosophy of education is also neededuk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено вдосконалення механізмів публічного управління процесами комунікації в закладах освіти в сучасних умовах. Зокрема, визначено специфіку трансформації комунікативних процесів в сучасній освіті. Показано, що освіта дедалі частіше сприймається як процес вростання людини у культуру, особисте і творче засвоєння нею духовних цінностей, створення сприятливого середовища для вироблення молодою людиною власної світоглядної позиції, адаптації її у сучасному інформаційному суспільстві з метою подальшої успішної реалізації. Підкреслено, що, будучи соціальним інститутом суспільства, освітній заклад завжди відчував і відчуває на собі вплив соціального клімату у суспільстві. Економічні, правові, демографічні, культурні, духовно-моральні, соціальнопсихологічні процеси у своєму комплексному впливі визначають ціннісні орієнтації, мотивацію поведінки дітей та підлітків. Відзначено, що стратегічним завданням початку ХХІ століття стала модернізація освіти, де проблема управління процесом дорослішання перестає бути локальним завданням представників педагогічних професій і набуває характеру політичного та загальнонаціонального завдання через те, що інтереси суспільства і держави в галузі освіти не завжди збігаються з галузевими інтересами самої системи освіти. Виявлено проблеми публічного управління освітою в сучасних вітчизняних реаліях. Зазначено, що значне зниження культурного рівня сучасного суспільства, поширення масової культури, різноманіття субкультур значно ускладнює вирішення освітнім закладом його освітніх та виховних завдань, знижує рівень затребуваності якісної освіти суспільством загалом. Виокремлено напрями вдосконалення механізмів публічного управління процесами комунікації в закладах освіти. Підкреслено, що сучасне суспільство ставить перед освітнім закладом комплекс завдань зважаючи на те, що з усіма сферами культури дитину може ознайомити лише освітній заклад як повноцінний соціальний інститут сучасного суспільства. Однак для вирішення даного комплексу завдань потрібна і нова філософія освітиuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseries1(20)2024;-
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectмеханізмиuk_UA
dc.subjectзаклад освітиuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.titleМЕХАНІЗМИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ КОМУНІКАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХuk_UA
dc.title.alternativeMECHANISMS OF PUBLIC ADMINISTRATION OF COMMUNICATION PROCESSES IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN MODERN CONDITIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 1(20)2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17Kuznetsova.pdf320,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.