Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, В.М.-
dc.contributor.authorТищук, О.М.-
dc.contributor.authorМороз, О.В.-
dc.contributor.authorМороз, С.А.-
dc.date.accessioned2024-06-22T08:11:04Z-
dc.date.available2024-06-22T08:11:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20360-
dc.descriptionThe article contains generalizations on the problems of simultaneous positioning of the phenomenon of higher education quality at the level of the object of direct attention within the framework of several branches of knowledge. Such a complex actualization of the corresponding phenomenon makes it necessary to specify the features of the perception of the higher education quality at the level of one of the objects of public administration. The justification for this assumption was carried out through the prism of analysis of the content of the economic, social, cultural, political and law functions of the state. According to the results of such analysis, the directions of correlation of corresponding functions with the phenomenon of higher education quality were specifieduk_UA
dc.description.abstractСтаття містить узагальнення щодо проблематики одночасного позиціонування феномену якості вищої освіти на рівні об’єкту безпосередньої уваги у межах відразу декількох галузей знань. Така багатогранність актуалізації відповідного феномену обумовлює необхідність конкретизації особливостей сприйняття якості вищої освіти на рівні одного з об’єктів публічного управління. Обґрунтування цього припущення було здійснено через призму аналізу змісту економічної, соціальної, культурної, політичної та правоохоронної функцій держати. За результатами цього аналізу було конкретизовано напрями кореляції відвідних функцій з феноменом якості вищої освітиuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseries1(20)2024;-
dc.subjectякість вищої освітиuk_UA
dc.subjectпублічне управління якістю вищої освітиuk_UA
dc.subjectоб’єкти публічного управлінняuk_UA
dc.subjectфункції державиuk_UA
dc.titleЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОБ’ЄКТ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ: ОБГРУНТУВАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ АКТУАЛІЗАЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeQUALITY OF HIGHER EDUCATION AS AN OBJECT OF PUBLIC ADMINISTRATION: JUSTIFICATION AND FEATURES OF ACTUALIZATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 1(20)2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33Moroz.pdf367,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.