Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-09-09T07:31:36Z-
dc.date.available2024-09-09T07:31:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВісник Національного університету цивільного захисту України (Серія: Державне управління). 2024. Вип. 1 (20). С. 264-272.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20564-
dc.description.abstractДана стаття присвячена аналізу інноваційних напрямів публічного управління системою вищої освіти в період воєнного стану. Розглянуті методи та технології спрямовані на оптимізацію управління навчальним процесом та підвищення якості освіти в умовах кризових ситуацій. Детально проаналізовано використання сучасних технологій, включаючи дистанційне навчання, мобільні додатки, віртуальну та розширену реальність, електронні платформи та аналітичні інструменти, у контексті підтримки безпеки та неперервності навчання під час воєнного стану. Аналіз та рекомендації, наведені у статті, мають на меті сприяти впровадженню ефективних стратегій та підходів для забезпечення стійкості та якості освіти в умовах воєнного стану.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectтехнології управлінняuk_UA
dc.titleІнноваційні напрями публічного управління системою вищої освіти в період воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31Vavreniuk.pdf333,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.