Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудаков, Сергей Валерьевич-
dc.contributor.authorПодорожняк, Андрей Алексеевич-
dc.contributor.authorБогомолов, Алексей Валерьевич-
dc.contributor.authorМакаренко, В.Г.-
dc.date.accessioned2017-06-19T09:57:39Z-
dc.date.available2017-06-19T09:57:39Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПроблемы управленияru_RU
dc.identifier.issn1819-3161-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2058-
dc.description.abstractТеоретически обоснована и подтверждена результатами иммитационного моделирования целесообразность применения инерционно-спутниковой навигационной системы для управления транспортными средствамиru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherМоскваru_RU
dc.relation.ispartofseries№ 1;С.64-71-
dc.subjectнавигационная система, оптимизация, обработка результатовru_RU
dc.titleИнерциально-спутниковая навигационная система управления транспортными средствамиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
журнал весь.pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.