Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20708
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Олійник, Володимир Вікторович | - |
dc.contributor.author | Олійник, Володимир Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-16T07:58:08Z | - |
dc.date.available | 2024-10-16T07:58:08Z | - |
dc.date.issued | 2024-05 | - |
dc.identifier.citation | Міжнародна науково-практична конференція «Problems of Emergency Situations – 2024»; | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20708 | - |
dc.description.abstract | Значна кількість аварійних ситуацій, що виникають на залізничному транспорті, пов’язана з розливом горючих рідин. Такі ситуації трапляються як при транспортуванні, так і на зливно-наливних естакадах. Особливу небезпеку становить поява джерела запалювання: спалахування розливу і тепловий вплив пожежі на сусідні ємності з горючою рідиною здатні призвести до каскадного розповсюдження пожежі. Тому розробка планів локалізації і ліквідації такого типу пожеж вимагає прийняття рішення щодо захисту сусідніх ємностей від теплового впливу пожежі. Це, в свою чергу, призводить до необхідності визначення теплового впливу пожежі на сусідні ємності з горючими рідинами і розрахунку часу досягнення критичних значень їх температурою | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | пожежа розливу | uk_UA |
dc.subject | залізнична цистерна | uk_UA |
dc.title | Моделювання теплового впливу пожежі розливу на залізничну цистерну | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oliinyk Basmanov (2).pdf | 741,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.