Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Володимир Вікторович-
dc.contributor.authorОлійник, Володимир Вікторович-
dc.date.accessioned2024-10-16T07:58:08Z-
dc.date.available2024-10-16T07:58:08Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.citationМіжнародна науково-практична конференція «Problems of Emergency Situations – 2024»;uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20708-
dc.description.abstractЗначна кількість аварійних ситуацій, що виникають на залізничному транспорті, пов’язана з розливом горючих рідин. Такі ситуації трапляються як при транспортуванні, так і на зливно-наливних естакадах. Особливу небезпеку становить поява джерела запалювання: спалахування розливу і тепловий вплив пожежі на сусідні ємності з горючою рідиною здатні призвести до каскадного розповсюдження пожежі. Тому розробка планів локалізації і ліквідації такого типу пожеж вимагає прийняття рішення щодо захисту сусідніх ємностей від теплового впливу пожежі. Це, в свою чергу, призводить до необхідності визначення теплового впливу пожежі на сусідні ємності з горючими рідинами і розрахунку часу досягнення критичних значень їх температуроюuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпожежа розливуuk_UA
dc.subjectзалізнична цистернаuk_UA
dc.titleМоделювання теплового впливу пожежі розливу на залізничну цистернуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oliinyk Basmanov (2).pdf741,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.