Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолок, Ігор-
dc.contributor.authorЛенков, С. В.-
dc.date.accessioned2024-10-16T11:03:44Z-
dc.date.available2024-10-16T11:03:44Z-
dc.date.issued2017-05-26-
dc.identifier.citationЖурнал Харківського університету Повітряних Сил ім. I. Кожедуба «Системи обробки інформації»uk_UA
dc.identifier.issn1681-7710-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20739-
dc.description.abstractУ статті наведено основні положення методичного апарату раціоналізації кількісного складу парку рухомого складу автомобільної техніки частин і підрозділів Міністерства оборони і Збройних сил України за групами експлуатації. Показано процедуру визначення раціональної кількості автомобілів у групі експлуатації, на основі визначення характеристик n-канальної системи масового обслуговування. Сутність даного методичного апарату полягає у визначенні кількості автомобілів різного типу і призначення, при якій забезпечується задана вірогідність обслуговування транспортних заявок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедубаuk_UA
dc.relation.ispartofseries4 (150)-
dc.subjectавтомобільна технікаuk_UA
dc.subjectпарк рухомого складуuk_UA
dc.subjectобслуговування транспортних заявокuk_UA
dc.titleСкладові методики визначення кількісного складу парку автомобільної техніки за групами експлуатації за вирішенням «класичної» задачі Ерлангаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науково-дослідний центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
soi_2017_4_1_merged.pdfСкладові методики визначення кількісного складу парку автомобільної техніки за групами експлуатації за вирішенням «класичної» задачі Ерланга1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.