Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20828
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Толок, Ігор | - |
dc.contributor.author | Гунченко, Ю. О. | - |
dc.contributor.author | Лєнков, С. В. | - |
dc.contributor.author | Степаненко, Є. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T06:36:36Z | - |
dc.date.available | 2024-10-17T06:36:36Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-16 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2524-0056 | - |
dc.identifier.issn | 2519-481X | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20828 | - |
dc.description.abstract | Постановуючим критерієм ефективності любого проектування є побудова її архітектури, що залежить від засобів і методів реалізації цієї системи. Удосконалення системи організації безперервної освіти у військовій навчальній системі сьогодні є величезна кількість програм, які певною мірою підвищують ефективність навчання за допомогою організації адаптивного діалогу з користувачем (як з учнем, студентом, курсантом, ад`юнктом, слухачем, так і з викладачем). В цій статті проаналізовані основні принципи синтезу навчально-інформаційних систем для організації безперервної освіти. Розглянуті основні чинники, які впливають на якість навчально-інформаційних систем (НІС), а саме: мета функціонування; умови функціонування; топологія об'єкта дослідження, взаємозв'язок між завданнями, що розв'язуються; формальний опис процесів навчання персоналу; моделі функціонування; критерії ухвалення рішення про можливість використання отриманих результатів для вибору варіанта системи; узагальнені параметри (характеристики) НІС і обмеження; стратегії (моделі) навчання фахівців в умовах невизначеності вихідних даних і періодичності розв'язання завдань. Синтезована функція яка повинна бути гладкою й монотонною; у критичних випадках повинна виражати принцип мінімакса; у типових умовах повинна дотримуватися принципу інтегральної оптимальності; у проміжних випадках повинна приводити до парето-оптимальних розв'язів, що дають різні міри часткового задоволення критеріїв. Показано, що можливості традиційних методик навчання обмежені і не можуть забезпечити належної інтенсифікації підготовки майбутніх військових фахівців. Вихід полягає у принциповому повороті від екстенсивних до інтенсивних методик навчання з використанням перспективних НІС інтенсивної підготовки. Головною перевагою таких систем підготовки фахівців є можливість за допомогою імітаційних НІМ, що включає розвиток та наслідки вирішення баз знань, оцінити ефективність приймальних рішень фахівцями при різноманітних варіантах їх дій. Констановано, що створення НІС інтенсивної підготовки та організація їх функціонування у вигляді двохфазової моделі інтенсивного навчання забезпечує професійну підготовку фахівців до необхідного (максимально можливого) рівня навченості при визначених фінансових і часових витратах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 73 | - |
dc.subject | навчально-інформаційні системи | uk_UA |
dc.subject | побудова архітектури | uk_UA |
dc.subject | завдання синтезу | uk_UA |
dc.subject | вибір схем компромісів | uk_UA |
dc.title | Основні принципи синтезу навчально-інформаційних систем для організації безперервної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науково-дослідний центр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Znpviknu_2021_73_10_merged.pdf | Основні принципи синтезу навчально-інформаційних систем для організації безперервної освіти | 2,37 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.