Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоханенко, Володимир Богданович-
dc.contributor.authorКривошей, Борис Іванович-
dc.date.accessioned2024-10-18T09:32:34Z-
dc.date.available2024-10-18T09:32:34Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationПроблеми надзвичайних ситуаційuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20971-
dc.description.abstractВизначені характерні дефекти шин, котрі виникають через специфічні режими експлуатації аварійно-рятувальних машин і пожежних автоцистерн, та розроблена методика по їх визначенню в умовах роботи державних пожежно-рятувальних частин. На-сьогодні, стан шин визначають в дослідницьких лабораторіях та за допомогою спеціального обладнання. Контроль за шинами, котрі знаходяться в експлуатації підрозділів Державної пожежно-рятувальної служби, не проводиться. Встановлено, що більшість шин пожежних автоцистерн знаходяться в експлуатації довше, ніж вказано заводом-виробником, оскільки мають ще незношений протектор. Отже, внутрішній стан таких шин ненадійний, з наявними дефектами, з втомою гумового матеріалу шини, котрі не можливо виявити без спеціального обладнання. Обставини, пов’язані з проведенням воєнних дій, призводять до руху пожежних автоцистерн по пошкодженій (в результаті ворожих обстрілів) поверхні дороги, на підвищеній швидкості руху та з ваговими перевантаженнями, що впливає на перевищення температурного стану шин. Висока температура прискорює розростання дефектів до критичних розмірів та призводить до руйнування шин. Отже, слідкувати за їхнім зовнішнім станом замало, оскільки в шинах накопичуються внутрішні втомливі руйнування та дефекти виробництва. В результаті проведених досліджень встановлено, що теплове випромінювання шини вказує на наявність внутрішніх руйнувань, а значить, дає змогу визначати її цілісність. Вирішено науково-практичне завдання по створенню методики визначення прихованих дефектів в шині. Розроблена методика визначення прихованих дефектів саме в шинах пожежних автоцистерн дозволить визначати їх експлуатаційну придатність. Результати досліджень, підвищать безпеку слідування пожежних автоцистерн до місця виклику та під час виконання дій за призначенням. Ці дані є дуже важливими, оскільки знижують вірогідність непередбаченого раптового виходу шин пожежних автоцистерн з експлуатації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries39;-
dc.subjectпожежна автоцистерна, радіальна шина, теплове випромінювання, дефекти, надійність, розшарування, безпекаuk_UA
dc.titleАналіз характерних дефектів шин пожежних автоцистерн та методика їх визначенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПНС_2024_№39.pdf940,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.