Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячкова, Ольга-
dc.date.accessioned2024-10-23T12:33:05Z-
dc.date.available2024-10-23T12:33:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21215-
dc.description.abstractУ статті представлено результати теоретичного аналізу типових психологічних барʼєрів, що виникають у процесі освітньої взаємодії педагогів та майбутніх рятувальників, а також узагальнено їх етіологію на підставі комунікативного та системно-діяльнісного підходів. Розкрито сутнісний зміст психологічних барʼєрів, окреслено позитивний і негативний вплив на ефективність педагогічного спілкування та схарактеризовано шляхи їх подолання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries№1 (71) 2023;-
dc.subjectПрофесійна підготовка; майбутні рятувальники; психологічні барʼєри; освітня взаємодія; педагогічне спілкування.uk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ БАРʼЄРИ ОСВІТНЬОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ РЯТУВАЛЬНИКІВuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дячкова О.М._Психологічні бар'єри спілкування.rtf325,27 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.