Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанімаш, Юлія Вікторівна-
dc.contributor.authorОбрусна, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorПасинчук, Кирило Миколайович-
dc.date.accessioned2024-10-28T12:54:40Z-
dc.date.available2024-10-28T12:54:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationhttps://visnyk-juris-uzhnu.com/wp-content/uploads/2023/08/78_part-2..pdfuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21328-
dc.description.abstractУ статті досліджено адміністративно-правовий статус органів публічної адміністрації військово-цивільного характеру, що були створені в Україні з початком збройної агресії російської федерації 2014 року та з повномасштабним вторгненням 24 лютого 2022 р. Такими органами нині є військові адміністрації та військово-цивільні адміністрації. Органи публічної адміністрації військово-цивільного характеру визначено як тимчасові державні органи з елементами військової організації управління, сформовані Указом Президента України як тимчасовий вимушений захід для забезпечення безпеки та нормалізації життєдіяльності населення на визначеній території України: в районі відсічі збройної агресії Російської Федерації, прифронтових та тилових зонах. Наголошено на унікальності даної інституції, що являє собою комплексну адміністративну конструкцію, яка поєднує в собі як управлінські так правоохоронні функції.Сформульовано поняття адміністративно-правового статусу органів публічної адміністрації військово-цивільного характеру та визначено його як правове положення в системі суспільно-правових відносин у сфері публічного управління, яке визначається шляхом закріплення в нормах адміністративного права його завдань, функцій, компетенції, предметів відання, гарантій діяльності та відповідальності. Наголошено, що функціонування органів публічної влади військово-цивільного характеру залишається актуальним у процесі деокупації уже звільнених територій, та залишатиметься певний час таким і після звільнення та у процесі реінтеграції всіх тимчасово окупованих територій нашої держави. Функціонування таких органів потребує удосконалення та подальшого розроблення нормативно-правової бази, формування відповідних інституцій, особливої кадрової політики, запровадження нових форм та методів управління, тощо. Ці практичні заходи мають здійснюватися із використанням вагомого наукового підгрунтя, залучення до наукових досліджень вчених різних галузей, у тому числі й адміністративно-правової науки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 78: частина 2;-
dc.subjectправовий статус, адміністративно-правовий статус, органи публічної адміністрації військово-цивільного характеру, військово-цивільні адміністрації, військові адміністрації.uk_UA
dc.titleАДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ ЯК СУБ’ЄКТІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
78_part-2..pdf3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.