Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21450
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іваненко, Олександр Олександрович | - |
dc.contributor.author | Шапран, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-30T12:15:01Z | - |
dc.date.available | 2024-10-30T12:15:01Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ, Вип. 63 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21450 | - |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано сутнісні поняття «змішане навчання майбутніх учителів фізичної культури» у якості цілісного освітнього підходу, інноваційної технології навчання в інтегрованому середовищі закладу вищої освіти, що ефективно об’єднує традиційні офлайн упливи викладачів на студентів й онлайн навчання із використанням електронних засобів і тактик із метою формування їх готовності до професійної діяльності. У процесі дослідження встановлено, що глобалізація та цифровізація усіх сфер життя є основними тенденціями професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, котрі сприяють формуванню у них таких компетентностей як інформаційно-цифрова та прогностично-проєктувальна. Доведено, що основною особливістю змішаного навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури є його орієнтація на розвиток не лише педагогічної, але й спортивної майстерності здобувачів вищої освіти. Обговорюється, що особливістю змішаного навчання цієї категорії здобувачів освіти є органічне поєднання в освітньому процесі традиційних та комп’ютерно зорієнтованих (активних й інтерактивних) методів навчання, котрі на належному рівні забезпечують організацію взаємодії між викладачем і студентами, сприяють самостійному пошуку студентами інформації із метою вивчення конкретного навчального матеріалу (словесні, наочні, практичні, проблемно пошукові, методи контролю і самоконтролю навчальних досягнень, методи самоосвіти). Визначено, що особливістю професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури є усвідомлений вибір освітніх платформ змішаного навчання, котрі сприяють проведенню спільних комунікацій викладачів і студентів, перегляданню відеоматеріалів онлайн занять, покращенню виконання технік окремих елементів фізичних управ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка. Вип. 63. Т. 2. (2023.) С. 217-221. | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання, | uk_UA |
dc.subject | про фесійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | цифровізація освіти | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрова й прогностично-проєктувальна компетентност | uk_UA |
dc.subject | онлайн навчання | uk_UA |
dc.subject | методи й технології навчання | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
особливості професійної підготовки 2023.pdf | 168,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.