Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячкова, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorВовк, Неля Павлівна-
dc.contributor.authorМохнар, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2024-10-30T14:10:08Z-
dc.date.available2024-10-30T14:10:08Z-
dc.date.issued2021-02-05-
dc.identifier.citationInternational Journal of Innovative Technologies in Social Scienceuk_UA
dc.identifier.issn2544-9435-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21471-
dc.description.abstractThe psychological approaches for improvement of efficiency of organization and communication in anti-crisis management, based on the explication of the concepts “crisis situation”, “anti-crisis management”, “social communication”, “communication in a crisis”, as well as based on the analysis of the application of theories and models of communication in management in emergencies are defined in the article.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectcommunication, social communication, information flows, anti-crisis management, crisis, emergency.uk_UA
dc.titlePSYCHOLOGICAL APPROACHES OF IMPROVEMENT OF THE EFFICIENCY OF COMMUNICATION IN THE CONDITIONS OF ANTI-CRISIS MANAGEMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSYCHOLOGICAL APPROACHES OF IMPROVEMENT OF THE EFFICIENCY OF COMMUNICATION IN THE CONDITIONS.html5,09 kBHTMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.