Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21478
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чередниченко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-30T17:35:43Z | - |
dc.date.available | 2024-10-30T17:35:43Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-03 | - |
dc.identifier.citation | Вісник національного університету оборони України | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21478 | - |
dc.description.abstract | У статті подано результати досліджень психологічного змісту понять «криза», «критична ситуація», «кризова ситуація». Розглянуто можливі варіанти поведінки суб’єкта кризових ситуацій: конструктивний та деструктивний. З позицій діяльнісного підходу доведено, що кризова ситуація є джерелом розвитку особистості, при цьому рушійною силою розвитку є особистісна активність суб’єкта саморозвитку, яка і визначає модель поведінки людини в кризових ситуаціях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 1 (59); | - |
dc.subject | криза;, критична ситуація;, кризова ситуація;, особистість;, суб’єкт;, модель поведінки. | uk_UA |
dc.title | КРИЗОВА СИТУАЦІЯ ЯК ДЖЕРЕЛО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вісник_Рябоконь Чередниченко.pdf | 4,98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.