Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередниченко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-10-30T17:35:43Z-
dc.date.available2024-10-30T17:35:43Z-
dc.date.issued2021-10-03-
dc.identifier.citationВісник національного університету оборони Україниuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21478-
dc.description.abstractУ статті подано результати досліджень психологічного змісту понять «криза», «критична ситуація», «кризова ситуація». Розглянуто можливі варіанти поведінки суб’єкта кризових ситуацій: конструктивний та деструктивний. З позицій діяльнісного підходу доведено, що кризова ситуація є джерелом розвитку особистості, при цьому рушійною силою розвитку є особистісна активність суб’єкта саморозвитку, яка і визначає модель поведінки людини в кризових ситуаціях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries1 (59);-
dc.subjectкриза;, критична ситуація;, кризова ситуація;, особистість;, суб’єкт;, модель поведінки.uk_UA
dc.titleКРИЗОВА СИТУАЦІЯ ЯК ДЖЕРЕЛО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник_Рябоконь Чередниченко.pdf4,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.