Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячков, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2024-10-31T18:26:26Z-
dc.date.available2024-10-31T18:26:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЖурнал "Наукові інновації та передові технології"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21618-
dc.description.abstractРозроблено концепцію стратегії економічного забезпечення економічно-військової безпеки національної економіки, яка повинна забезпечувати створення умов для сталого розвитку та підтримки можливостей військово-економічного та військово-технічного потенціалів держави на рівні, необхідному для реалізації військової політики та надійного задоволення потреб військової організації у мирний час, у період безпосередньої загрози агресії та у воєнний час.. Доведено, що військовий бюджет, військові закупівлі є важливими інструментами антициклічного макрорегулювання, значення якого особливо зростає у період економічних криз та інституційної розбудови національного господарства. Крім цього, військова економіка може розглядатися як один із факторів сталого економічного зростання, оскільки вона має значний інноваційний, технологічний, науковий, технічний і кадровий потенціал, а також, внаслідок її багатогалузевого характеру, підвищеним мультиплікаційним впливом на національне господарство загалом. Удосконалено засади функціонування системи економічної безпеки національної економіки. Доведено необхідність створення у складі державного апарату керуючих органів, діяльність яких спрямована на недопущення реалізації загроз економічної безпеки та усунення їх наслідків, розуміння та облік тенденцій, можливостей, викликів, загроз та ризиків, що б дозволило своєчасно реагувати на виникнення кризових ситуацій, підвищувало якість ухвалення управлінських рішень, забезпечувало своєчасне та оперативне виділення ресурсів для виконання прийнятих рішень. Встановлено, що важлива особливість механізмів, заходів та засобів забезпечення економічної безпеки полягає в тому, що в сукупності вони повинні представляти єдину цілеспрямовану систему. Щоб мати необхідну цілеспрямованість, система забезпечення економічної безпеки повинна мати чітко окреслені елементи, механізм їх роботи та схему взаємодії. З огляду на це запропоновано засади утворення структури, відповідальної за управління ризиками держави. Задля забезпечення найбільшої ефективності даної структури запропоновано засади формування механізму оцінки та управління ризиками зниження рівня економічної безпеки. Ефективність такого підходу вже доведена у цілій низці розвинених країн. Невідкладним завданням в умовах посилення загроз економічній безпеці країни стає підготовка та здійснення заходів, що диктуються завданнями парирування загроз економічній безпеці країни. Парування загроз передбачає в першу чергу активну протидію загрозам, активні заходи щодо забезпечення безпеки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectекономічно-військова безпека, управління ризиками, економічне забезпечення, механізм, кризова ситуація.uk_UA
dc.titleЗАСАДИ ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНО-ВІЙСЬКОВОЇ БЕЗПЕКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf253,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.