Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21623
Назва: | Tеоретико-методологічні основи проведення аварійно-рятувальних робіт при дорожньо-транспортній пригоді з електрокарами |
Автори: | Чорномаз, Іван |
Ключові слова: | електрокар, дорожньо-транспортна пригода |
Дата публікації: | 9-кві-2020 |
Видавництво: | Черкаси: ЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України |
Бібліографічний опис: | ЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ГАСІННЯ ПОЖЕЖ ТА ЛІКВІДАЦІЇ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ» |
Короткий огляд (реферат): | Останнім часом широкого поширення набули автомобілі, які мають електрорушійні системи живлення. Як свідчить статистика в світовій економіці, з 2017 по 2019 роки, зберігається тенденція до збільшення продажів саме електрокарів і становить 60-73% від загальної кількості продажів транспортних засобів. Застосування електрокарів, як і вже відомі види джерел енергії, мають позитивні показники та можуть мати небезпечні наслідки у разі виникнення аварійних ситуацій. Так, наприклад транспортні засоби, що використовують в якості пального зріджений (зкраплений) газ, або електрокари можуть експлуатуватися без відповідного маркування, але можуть можуть становити небезпеку під час виникнення несправності відповідного обладнання чи дорожньо-транспортній пригоді. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21623 |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Чорномаз конференція ЧІПБ.doc | Проведення АРР при ДТП з електрокарами | 34 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.