Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21851
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Обрусна С.Ю., Іванова І.В., Панімаш Ю.В., Пасинчук К.М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T13:04:21Z | - |
dc.date.available | 2024-11-04T13:04:21Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-20 | - |
dc.identifier.citation | НАУКОВИЙ ВІСНИК УЖГОРОДСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ серія Право | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-3322 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21851 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено адміністративно-правовий статус органів публічної адміністрації військо- во-цивільного характеру, що були створені в Україні з початком збройної агресії російської федерації 2014 року та з повномасштабним вторгненням 24 лютого 2022 р. Такими органами нині є військові адміністрації та військово-цивільні адміністрації. Органи публічної адміністрації військово-цивільного характеру визначено як тимчасові дер- жавні органи з елементами військової організації управління, сформовані Указом Президента України як тимчасовий вимушений захід для забезпечення безпеки та нормалізації життєдіяль- ності населення на визначеній території України: в районі відсічі збройної агресії Російської Фе- дерації, прифронтових та тилових зонах. Наголошено на унікальності даної інституції, що являє собою комплексну адміністративну конструкцію, яка поєднує в собі як управлінські так право- охоронні функції. Сформульовано поняття адміністративно-правового статусу органів публічної адміністрації вій- ськово-цивільного характеру та визначено його як правове положення в системі суспільно-правових відносин у сфері публічного управління, яке визначається шляхом закріплення в нормах адміністра- тивного права його завдань, функцій, компетенції, предметів відання, гарантій діяльності та відпові- дальності. Наголошено, що функціонування органів публічної влади військово-цивільного характеру зали- шається актуальним у процесі деокупації уже звільнених територій, та залишатиметься певний час таким і після звільнення та у процесі реінтеграції всіх тимчасово окупованих територій нашої дер- жави. Функціонування таких органів потребує удосконалення та подальшого розроблення норматив- но-правової бази, формування відповідних інституцій, особливої кадрової політики, запровадження нових форм та методів управління, тощо. Ці практичні заходи мають здійснюватися із використанням вагомого наукового підгрунтя, залучення до наукових досліджень вчених різних галузей, у тому числі й адміністративно-правової науки | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет», | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 78 частина 2;С. 90-95 | - |
dc.subject | правовий статус, адміністративно-правовий статус, органи публічної адміністра- ції військово-цивільного характеру, військово-цивільні адміністрації, військові адміністрації | uk_UA |
dc.title | АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ ЯК СУБ’ЄКТІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття 2023.pdf | 3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.