Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПОКАЛЮК В. М., ФЕДОРЕНКО Д. С.-
dc.date.accessioned2024-11-04T14:57:13Z-
dc.date.available2024-11-04T14:57:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНауковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Збірник наукових працьuk_UA
dc.identifier.issn2522-1477-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21880-
dc.description.abstractУ статті описано досвід з професійної підготовки і розвитку працівників оперативно-рятувальних служб Австралії. Австралійська модель підготовки і професійного розвитку рятувальників є структурованою і представленою у формальній, неформальній та інформальній освіті. Встановлено, що однією із особливостей освітньої системи Австралії є практика визнання закладами вищої освіти результатів неформального та інформального навчання у галузі управління в надзвичайних ситуаціях і цивільної безпекиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 13.;С. 117-123-
dc.subjectоперативно-рятувальна служба, надзвичайна ситуація, цивільна безпека, заклад вищої освіти, управління в надзвичайних ситуаціях, професійний розвиток, підготовка фахівців.uk_UA
dc.titleДосвід Австралії з підготовки, освіти і професійного розвитку працівників оперативно-рятувальних службuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Педагогіка №13 2023 рік.pdf3,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.