Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецова Л.В., Пасинчук К.М., Чубань В.С.-
dc.date.accessioned2024-11-04T17:29:24Z-
dc.date.available2024-11-04T17:29:24Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifier.citationЮридичний науковий електронний журнал – електронне наукове фахове видання юридичного факультету Запорізького національного університетуuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21897-
dc.description.abstractУ статті висвіленна загальна характеристика кримінальних правопорушень, передбачених статтями 210 та 211 Кримінального кодексу України. Окрім цього автори розкривають проблематику боротьби з таким негативним явищем, яке вкорінилося в нашому сус пільстві як корупція в усіх її проявах та суспільних сферах життя, зокрема проблематика боротьби з корупції в орган-ах державної влади та органах місцевого самоврядування. Автори наголошують, що кримінальні правопорушення в бюджетній сфері займають суттєву частку в структурі економічних право порушень. Водночас різноманіття способів їх вчинення, використання винними особами складних прийомів і операцій з їх підготовки та приховування, груповий характер злочинної діяльності, застосування корупційних зв’язків для протидії розслідуванню та інші фактори призводять до значних труднощів у слідчій діяльності. Наразі економічні правопорушеня на території Україні ефективно існують завдяки корпоративно-бюрократичним групам, що мають налагоджені корупційні зв’язки з представниками політики, державними владними орга нами та органами правопорядк. І, що саме характерно, що їхня діяльність ретельно планується, а за необхідності вони можуть застосу вати погрози, насильство, шантаж. Бюджетна сфера стає дедалі більш привабливою сферою для діяльності організованих злочинних угруповань та корумпованого чиновництва, що усвідомлюють її як джерело надприбутків і швидкого збагачення. Цим кримінальним правопорушенням притаманна не лише стійка тенденція до збільшення їх кількості, а й організованість, професійність і високий рівень латентності. В статті автори зазначають, що корупційними кримінальними правопорушеннями слід визнавати передбачені Кримінальним кодек сом України умисні суспільно небезпечні діяння, які містять не тільки ознаки відповідного складу кримінального правопорушення, а й ознаки корупції, передбаченні статтею 1 Закону України «Про запобігання корупції». Суспільна небезпека протиправних корупційних діянь визначається тим, що виконання особами своїх повноважень, які повинні здійснюватись відповідно до діючого законодавства фактично ставиться в залежність від одержання неправомірної вигоди від інших осіб, чим заподіюється або може бути заподіяна істотна шкода фізичній або юридичній особі, суспільству або державі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗапорізький національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 8/2024;-
dc.subjectкримінальне правопорушення, бюджетна сфера, суб’єкт кримінального правопорушення, нецільове використання коштів, кримінальна відповідальність, корупція.uk_UA
dc.titleОКРЕМІ АСПЕКТИ КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ СУБ’ЄКТІВ КОРУПЦІЙНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТ.СТ. 210 ТА 211 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8_2024.pdf12,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.