Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22004
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ненько, Юлія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Іващенко, Оксана Алімівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T17:47:40Z | - |
dc.date.available | 2024-11-05T17:47:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/641/644 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22004 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему взаємозв’язку іншомовної комунікативної підготовки та майбутньої професійної діяльності здобувача першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 263 Цивільна безпека в галузі знань 26 Цивільна безпеказа освітньо-професійною програмою «Цивільний захист». Доведено, що іншомовна комунікативна компетентність становить важливу й невіддільну складову професійної компетентності майбутнього офіцера в контексті його/її можливої участі міжнародних пошуково-рятувальних операціях, операціях із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, мультинаціональних професійних тренуваннях чи навчаннях тощо. Вивчено та проведено порівняльний аналіз навчальних планів, робочих програм та силабусів нормативної дисципліни «Іноземна мова» відомчих закладів вищої освіти Державної служби України (Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України, Львівський університет безпеки життєдіяльності, Національний університет цивільного захисту України) та цивільних закладів освіти (Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Національний авіаційний університет, Національний університет «Львівська політехніка»). З’ясовано компетентності та програмні результати навчання в контексті іншомовної підготовки, що відповідають дескрипторам Національної рамки кваліфікацій тавідповідному Стандарту вищої освіти України. Простежено обмежений обсяг аудиторних годин, виокремлених на нормативну навчальну дисципліну та відсутність можливості у здобувача освіти обрати дисципліну «Іноземна мова» як вибіркову освітню компоненту в переважній більшості закладів вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | іншомовна професійна комунікація,курсант, підготовка, заклад вищої освіти, готовність до іншомовної комунікації. | uk_UA |
dc.title | Особливості іншомовної підготовки бакалаврів відомчих закладів вищої освіти державної служби України з надзвичайних ситуацій (на прикладі освітньо-професійної програми «Цивільний захист») | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
641-Текст статті-643-1-10-20211119.pdf | 508,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.