Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолок, Ігор-
dc.contributor.authorСтасюк, В. В.-
dc.date.accessioned2024-11-06T08:10:11Z-
dc.date.available2024-11-06T08:10:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВісник Національного університету оборони Україниuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22046-
dc.description.abstractВ даній статті розглядається психолого-педагогічна компетентність як основа професіоналізму військового фахівця оперативно-тактичного рівня підготовки. Визначений взаємозв’язок педагогічних категорій психолого-педагогічна компетентність та професіоналізм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Національного університету оборони Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries;30-
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectвійськовий фахівець оперативно-тактичного рівня підготовкиuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічна компетентність як основа професіоналізму військового фахівця оперативно-тактичного рівня підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науково-дослідний центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vnaou_2012_5_55_merged.pdfПсихолого-педагогічна компетентність як основа професіоналізму військового фахівця оперативно-тактичного рівня підготовки1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.