Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2219
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баркалов, Володимир Григорович | - |
dc.contributor.author | Кайдалов, Руслан Олегович | - |
dc.contributor.author | Баштовий, Володимир Михайлович | - |
dc.contributor.author | Ларін, Олексій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Водка, Олексій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-19T13:14:43Z | - |
dc.date.available | 2017-06-19T13:14:43Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Системи озброєння і військова техніка | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2016_3_5 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2219 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню ефективності застосування нелінійного дворівневого підресорювання спеціальних транспортних засобів, яке спрямоване на підвищення плавності їх ходу. Наведені результати теоретичних досліджень, щодо характеристик відповідного транспортного засобу, як нелінійної системи. Побудовано математичну нелінійну дискретну динамічну модель даного транспортного засобу, на основі якої проведено серію досліджень щодо вільних коливань транспортного засобу. Наведено результати порівняльного аналізу щодо частот та амплітуд коливань які встановлюються в транспортному засобі в лінійній та запропонованій дворівневій нелінійній компоновках при імпульсному збудженні, що прикладається до коліс даного транспортного засобу. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Харківський університет Повітряних Сил імени І. Кожедуба | ru_RU |
dc.subject | спеціалізовані транспортні засоби | ru_RU |
dc.subject | плавність ходу | ru_RU |
dc.subject | нелінійне підресорювання | ru_RU |
dc.subject | системи із квазінульовою жорсткістю | ru_RU |
dc.subject | вільні коливання нелінійних систем | ru_RU |
dc.title | Математичне моделювання коливань спеціалізованого транспортного засобу з дворівневою нелінійною системою підресорювання при переїзді одиничної дорожньої нерівності | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Інженерної та аварійно-рятувальної техніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
soivt_2016_3_5.pdf | 942,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.