Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимченко, Олександра-
dc.date.accessioned2024-11-21T15:03:26Z-
dc.date.available2024-11-21T15:03:26Z-
dc.date.issued2024-11-14-
dc.identifier.citationНаука в соціокультурному розвитку людства: історичне становлення і сучасний стан: Матеріали Всеукраїнської науково–практичної конференції молодих вчених. ‒ Х.: Національний університет цивільного захисту України, 2024. ‒ 314 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22304-
dc.description.abstractТема «Роль сім'ї у формуванні самооцінки дитини» є надзвичайно важливою для розуміння процесу соціалізації та особистісного розвитку. Сім'я є першим і основним соціальним інститутом, в якому дитина формує свої уявлення про себе, свої можливості та цінність. На ранніх етапах життя батьки закладають основу для формування самооцінки, використовуючи емоційну підтримку, заохочення та спілкування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХ.: Національний університет цивільного захисту України, 2024.uk_UA
dc.subjectсамооцінка, формування, Можливості, цінностіuk_UA
dc.titleРОЛЬ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ САМООЦІНКИ ДИТИНИuk_UA
dc.title.alternativeРОЛЬ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ САМООЦІНКИ ДИТИНИ. Наука в соціокультурному розвитку людства: історичне становлення і сучасний стан: Матеріали Всеукраїнської науково–практичної конференції молодих вчених. ‒ Х.: Національний університет цивільного захисту України, 2024. ‒ 314 с.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.11.2024 Тимченко. Гонтаренко.pdf339,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.